כותרות אחרונות
Search

הקרנת הבכורה של ענקית מרכזי העסקים"Regus" במגדל עזריאלי מתחם שרונה

הקרנת הבכורה של ענקית מרכזי העסקים"Regus" במגדל עזריאלי מתחם שרונה

בערב שכולו היה מחווה לבתי הקולנוע המיתולוגיים של תל אביב: "מוגרבי", "אסתר" ו"עדן" הושק אמש במגדל עזריאלי שרונה, מרכז העסקים ה-14 של Regus בישראל

 

רון יריב, מנכ"ל "Regus" ענקית מרכזי העסקים הבינלאומית, השיק יחד עם יו"ר קבוצת עזריאלי דנה עזריאלי, את מרכז העסקים ה-14 של Regus בישראל, המרכז החדש ממוקם בקומה ה-30 של מגדל עזריאלי שרונה החדש בקריה, בת"א.

דנה עזריאלי ורון יריב גוזרים את הסרט צילום: שי שבירו

הערב נערך כמחווה, הצדעה ונוסטלגיה לקולנוע התל אביבי ולבתי הקולנוע המיתולוגים "מוגרבי", "אסתר" ו"עדן. במהלך האירוע התחפשו מנהלי "Regus" לדמויות מהסרטים, מנכ"ל "Regus", יריב קידם את האורחים כשהוא מחופש ל "שוטר אזולאי", מנהלת המרכז החדש נטלי דיאמנט נראתה בדמותה של "וונדר וומן" וגלית רגב התחפשה ל "חכם  חנוכה".

 

בין האורחים שהגיעו להתרשם מהמרכז האטרקטיבי החדש, מחדרי הישיבות שנקראים ע"ש בתי הקולנוע המיתולוגיים של העיר – מוגרבי, אסתר ועדן ומהנוף המדהים הנשקף מהקומה ה-30, נראו, המנכ"ל החדש של קבוצת עזריאלי, אייל חנקין בהופעת בכורה, סיו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד, גיא סברסקי ומנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי נשיא קבוצת מנו ספנות, משה מנו, ג'קי מוקמל, מנכ"ל מאן נכסים, אלי קמאר, מנכ"ל גטי, ירון שמיע , מנכ"ל ובעלי SGS LIVING, יובל קורן, מנכ"ל קליPREMIUM  ועוד עשרות אנשי עסקים ואורחים.

רון יריב עם מיכאל כרסנטי מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה וגיא סברסקי וסיו"ר קרן רוטשילד – צילום: שי שבירו

בדברי הפתיחה שנשא המנכ"ל רון יריב יריב הוא סיפר לאורחים כי הגם שהמרכז רק הושק אמש, התפוסה של המשרדים בגדלים השונים כמו גם של עמדות החלל הפתוח וחדרי הישיבות גבוהה במיוחד ומאופיינת בחברות צומחות מתחומי ההייטק, הפיננסים, ההפקה והמדיה.

 

 

Regus' שרונה'  הוא מרכז העסקים החמישי של ריג'ס בתל אביב ומתווסף למרכזים שברוטשילד 22, במגדל המוזיאון, ברמת החייל ובמגדל איילון. ל-Regus מרכזים נוספים בחיפה, הרצליה, רמת גן, רעננה, אור יהודה וירושלים. 

תלבושת מן הסרטים: נטלי דיאמנט כוונדר וומן, רון יריב, כשוטר אזולאי וגלית רגב כ'חכם חנוכה'. – צילום: שי שבירו