כותרות אחרונות
Search

הקמפיין הדיגיטלי של דאצ'יה יצא לדרך

הקמפיין הדיגיטלי של דאצ'יה יצא לדרך

זוכרים שפעם קמפיין דיגיטל היה רק באנרים  ?

חשיפה: הקמפיין החדש של דאצ'יה  החל בהעלאת העמוד הויראלי "זיכרונות של פריירים" שסחף כ – 2400 עוקבים ורק בהמשך עלה לקמפיין טלווזיוני

 

חשיפה: הקמפיין החדש של דאצ'יה  החל בהעלאת העמוד הויראלי " זכרונות של פריירים" במהלך סושיאל חדש ומפתיע למותג דאצ'יה מבית קרסו מוטורס, שסחף כ – 2400 עוקבים ורק בהמשך עלה לקמפיין טלווזיוני.

 

הקמפיין החל  בכך שבימים האחרונים צץ בפייסבוק העמוד הויראלי "זכרונות של פראיירים" וזכה לפופולריות רבה בזמן הקצר מאז שעלה לאוויר. https://www.facebook.com/FrayeRemember/.  רק היום יחשף, כי העמוד הוא חלק מקמפיין חדש של למותג הרכב דאצ'יה.

צילום: יח"צ דצ'יה

הקמפיין הדיגיטלי של דאצ'יה התחיל עם טיזר מקורי – עמוד פייסבוק משעשע בשפה שמזכירה את טרנד עמודי "זיכרונות ילדות" שרצים בימים אלה בפיד. העמוד נפתח לפני כשבוע והועלו בו בכל יום פוסטים בנושאים שונים, שהמכנה המשותף של כולם הוא המהפכות הצרכניות שהתרחשו בישראל בשנים האחרונות. קפה, חשבון הסלולר, מנוי טלוויזיה, רכישת סמארטפונים, טיסות לחו"ל, שיחות בינלאומיות ועוד.  העמוד הצליח בזמן קצר לסחוף גולשים רבים. כ- 2,400 עוקבים, מעל לרבע מיליון אנשים שנחשפו לקמפיין ועשרות אלפי אינטראקציות.

 

שלב החשיפה כולל קמפיין טלוויזיה נרחב הכולל 3 סרטים וכל אחד מהם מדבר על המהפכה הצרכנית שהביא המותג דאצ'יה לעולם הרכב.  הבוקר עולה קמפיין דיגיטל רב פלטפורמות.

 

לדברי סיגל אללוף מרינברג, מנהלת שיווק דאצ'יה: "המותג דאצ'יה הביא לישראל בשורה אמיתית. אנחנו יצרנו מהפכה צרכנית בעולם הרכב אחרי שכבר החלה לצבור תאוצה בקטגוריות רבות אחרות.

צילום: יח"צ דצ'יה

היום לנהג הישראלי יש בחירה אמיתית: בדאצ'יה, אנו מציעים לו לשלם רק על מה שהוא צריך מבלי לנפח את המחיר על אביזרים מיותרים ובמקביל לחסוך בהוצאות אחזקה ובדלק. לדוגמא – מחיר דאצ'יה דאסטר – רכב פנאי שטח גדול ועוצמתי, במחיר של רכב סופר-מיני קטן.   הצרכנות הנבונה שינתה את העולם ומאז כניסתה של דאצ'יה היא משנה גם את עולם הרכב. הקמפיין שעולה היום נוגע בדיוק בזה. ואנחנו יודעים שיש היום יותר ויותר צרכנים חכמים שמחפשים בדיוק את הפתרון שאנחנו מציעים ולראייה נתוני הגידול שמציגה דאצ'יה בארץ ובעולם.  שפת הטיזר והפוסטים הצבעוניים של "זיכרונות" תמשיך ללוות את הקמפיין גם בשלב הפתרון, לצד כלי וידאו, פלטפורמות חדשניות ופעילות התוכן. "

 

משרד פרסום four

משרד יח"צ דניאלה רייבנבך