כותרות אחרונות
Search

הצלחה מסחררת לממרחי טחינה מתוקים של "אחוה"

הצלחה מסחררת לממרחי טחינה מתוקים של "אחוה"

סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של "אחוה" –  הזוכים בפרס מוצר השנה לשנת 2017

סדרת ממרחי הטחינה של אחוה מונה שלושה ממרחים, בהם ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן  וממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר  • טקס מוצר השנה נערך אתמול במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב

סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, רושמת הצלחה נוספת וקוטפת את פרס מוצר השנה לשנת 2017. סדרת ממרחי הטחינה של אחוה מונה שלושה ממרחים, בהם ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר. כל הממרחים מכילים לפחות 42% טחינה משומשום מלא והינם בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום ממרחי השוקולד. טקס מוצר השנה נערך אתמול (א') במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב בנוכחות הזוכים.

צילום: יעל האן

לדברי יובל מלאך, מנהל השיווק של חברת "אחוה", בחברה מברכים על קבלת הפרס החשוב. "טחינה גולמית נמצאת בשימוש גובר ועולה, במקביל לעלייה במודעות לאורח חיים בריא ותזונה נכונה. למדנו כי הצרכן אוהב את הטחינה גם בגרסה המתוקה והחלטנו על פיתוחים מיוחדים והשקה של גרסאות מתוקות ומומלצות לטחינה עם שוקולד וסילאן ואנו שמחים שהצרכנים אוהבים את המוצרים והם הופכים לממרחים המומלצים לשימוש".

ממרחי הטחינה של אחוה מכילים 42% טחינה משומשום מלא, ללא סוכרים, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דלים מאוד בנתרן ואינם מכילים צבעי מאכל. הממרחים עשירים בערכים תזונתיים בהם 365 מ"ג סידן, 11 גרם חלבונים, 3 מ"ג ברזל ו- 8 גרם סיבים תזונתיים. הממרחים אינם מכילים חומרים מהחי ומתאימים לטבעונים (ויגן פרנדלי – VEGAN FREINDLY). הממרחים מתאימים לשימוש כממרח מתוק בכריכים, לעוגות ועוגיות.

צילום: יעל האן

יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc: "למרוח משהו מתוק על פרוסה זו הנאה גדולה. הבעיה שלא תמיד ההנאה מהטעם באה בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים. ממרח שוקולד הוא אחד מהעדפות הבולטות של ילדים ומבוגרים למריחה מתוקה על הפרוסה. מעכשיו אפשר לשלב בין הטעם המתוק, השוקולדי האהוב, בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים. ממרח טחינה עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית. אפשר עכשיו ליהנות מפרוסה מתוקה כחלק מהארוחה (או אפילו כקינוח), בלי רגשות מצפון. האמת, ממרח כל כך פשוט, בריא וטעים שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנו".

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 11 – 13 שקלים לאריזת 400 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.