כותרות אחרונות
Search

הפלך הנסתר, ספר פנטזיה חדש מאת אלון אשתר

הפלך הנסתר

ספר פנטזיה חדש מאת אלון אשתר בהוצאת ePublish  

 מי שהתאהב במורטגו עיני חתול, גיבור הפנטזיה ב"עיר הפנינה", ספרו הראשון של אלון אשתר, לא יוכל להניח מידיו את הספר השני, "הפלך הנסתר", המגולל את המשך הרפתקאותיו של הגיבור בעולמות חדשים ובמחוזות הפנטזיה המשובחת שבורא אשתר.

מורטגו עיני חתול מתחיל את מסעו בספר הפנטזיה החדש, "הפלך הנסתר", כאדם שאיבד כמעט הכל:"את הכבוד שרחשו לו, את כספו, השי מטאחוס אסירת התודה שנעלם בכיסי פונדקאים ושחקני מזל מוצלחים ופיכחים ממנו. כך נוצר אצלו מחסור חמור בהרפתקאות, לחם יומו".

אך מצב זה לא נמשך לאורך זמן. למרות נסיונו של מורטגו לנהל חיים משעממים כחוטב עצים, עברו רודף אותו. כשאויב מושבע מוציא חוזה על ראשו, מורטגו נמלט ודרכו החדשה מעמתת אותו עם טיפוסים מפוקפקים, אגדות עתיקות, ומצב הרה סכנה ממנו יוכל להיחלץ רק אם יגלה את סופו של אחד מהסיפורים העתיקים של גאלוניה, 'הנערה, המשרת והאריה השחור'.

פתרון התעלומה מוביל אותו לעיר נסתרת שעושרה טמון בסוד כמוס.  שם, ב"פלך הנסתר", מורטגו מסתבך במאבקי הכוח של אצילים יהירים וצעירים ומתמודד עם חידה נוספת הנופלת לפתחו.

מורטגו הוא "אדם שסיפור חייו הוא עלילה שעלולה להתעלל", והרפתקת חייו הנפרשת בעלילת הספר "הפלך הנסתר" שואבת את הקוראים פנימה. בשפה עשירה וקולחת אשתר מרתק את קוראיו לעולם חדש ומסקרן, ובאמצעות פיתולי עלילה מפתיעים וכושר תיאורי יוצא דופן מגולל בפניהם את סיפור ההרפתקאות השואב את מקורותיו מקלאסיקות עתיקות, ספרות בדיונית ומחוזות דמיון אישיים.

מורטגו הופך לגיבור אמת עבור גברים ולמושא נחשק עבור נשים, כל זאת בזכות יכולתו להישאר נאמן לעצמו ולהתמודד עם המציאות הנפתלת באומץ לב, בתעוזה ובחוכמה שובת לב.

אלון אשתר (33), הוא יקיר ספריות וחנויות יד שנייה, צרכן אדוק של שירה ופרוזה ואגרן של פתקים קטנים עם רעיונות גדולים. בוגר החוג לכתיבה של מכללת מנשר וסדנאות כתיבה ופזמונאות, מבשל ואופה כתחביב. את העולם הפנטסטי של סדרת הספרים החדשה ברא כבר בהיותו בן 18. "הפלך הנסתר" הוא ספרו השני מתוך סדרה של ארבעה ספרים, הראשון בהם, עיר הפנינה, יצא לאור לפני שנה.

הפלך הנסתר – מעללי מורטגו עיני חתול. מאת: אלון אשתר. הוצאת הספרים האלקטרוניים ePublish. 414 עמ'. ניתן להשיג את הספר בחנויות ספרים מובחרות ובחנויות מקוונות ברשת, המציעות גם את גרסתו הדיגיטלית (ע-ברית, מנדלי, אינדיבוק, בוקסילה, גטבוקס ונטבוק). מחיר: 79 ₪ ו- 29 ₪ לגרסה הדיגיטלית לרכישה און ליין:

http://epublish.co.il/AlonAshtarHiddenSpindle