כותרות אחרונות
Search

הפוך על הפוך – השיטה החדשה לקנייה חכמה!

"הפוך" – אתר ואפליקציה חדשנית וללא עלות הרשמה, המכילה 12 קטגוריות שונות ומגוונות, אשר ממקמת את הצרכנים בזמן אמת, ודואגת לחוויות קניה חדשה, נוחה ובעיקר משתלמת; פשוט נרשמים והמוכרים מתקשרים.

hfusc 2

הפלטפורמה מאפשרת ללקוחות לבצע השוואת מחירים מקצועית במקום אחד באמצעות אינטראקציה אישית ישירה עם הספק ומכילה מגוון רחב של ספקים מובילים מתחומים רבים: ביטוח, משכנתאות, נדל"ן, רכב, הלוואות ועד הסרת שיער וטיפולי אסתטיקה.

איך זה עובד? בוחרים את הקטגוריה הרצויה, ממלאים מידע ופרטים אישיים ו…סיימתם! תוך 48 שעות 3-6 ספקים מובילים יצרו עמכם קשר טלפוני עם ההצעות הרלוונטיות והמשתלמות ביותר עבורכם.

מטרתו העיקרית של מיזם "הפוך" היא לייצר סטנדרט חדש בעולם המכירות, להפוך את היוצרות וליצור מציאות בה המוכר רודף אחרי הלקוח ולא להפך. כל חווית המשתמש באתר מכוונת ללקוח.

הייחוד של "הפוך":

  • ביצוע סקר שוק מקצועי ואמיתי מול בני אדם ולא באמצעות מערכות אוטומטיות.

  • בקרת איכות גבוהה על הספקים באמצעות תחקיר חברה ובקרה על איכות השירות ובאמצעות מנגנון בשם "מלשינון" המאפשר ללקוחות לתת משוב (חיובי או שלילי) על הספקים, המחירים שהוצעו להם ואיכות השירות – כך "הפוך" מוודא שהספקים עומדים בתנאי האיכות ומציעים את השירות הטוב ביותר במחירים אטרקטיביים.

  • חווית שימוש פשוטה וידידותית הודות לעיצוב יוצא דופן.

  • חברות בקהילת לקוחות "הפוך" מזכה בהטבות, מבצעים, הנחות וכו'.

hfusc 1

מאחורי המיזם עומדים שלושה יזמים ישראליים עתירי ניסיון: דרור חיימוביץ' ממייסדי חברת ההשמה "צעדים", וכיום מעורב במספר מיזמים  וסטרטאפים בתחומי הטכנולוגיה, רפי אלימלך, מנכ"ל קבוצת ל.מ, אחת החברות המובילות בתחום משאבי אנוש, ואשת העסקים והפרסומאית רות שטרית, המכירה את שוק הצרכנות על בוריו.

דרור חיימוביץ', מנכ"ל "הפוך": "הפוך מהווה פתרון טכנולוגי לקבלת הצעות מחיר, מספקים מובילם, עבור שירותים חיוניים ויקרים. במרבית המקרים צרכנים לא מצליחים לבצע סקר שוק מקיף מפאת חוסר מידע ובעיקר – מחסור בזמן. אלה יוצרים אצל הלקוח בסוף "חרטת קניות". באמצעות רישום חינמי לאתר כל האתגרים הללו נפתרים. ספקי שירות מובילים מתחרים ביניהם על ליבו של הלקוח והלקוח יכול להיות בטוח ורגוע שהוא עשה עסקה טובה."

אודות הפוך

"הפוך" היא פלטפורמה חדשנית (אתר + אפליקציה) הממקמת לראשונה את הצרכנים במרכז ומאפשרת לבצע השוואת מחירים מהירה, מקצועית ואישית וללא טרחה.  בראש המיזם עומדים דרור חיימוביץ'. הפוך הוקמה ב-2015 והושקעו עד היום כמיליון שקלים, ובקרוב החברה תצא לסבב השקעות נוסף.

היכנסו לאתר וגלו כמה זה פשוט: http://www.hafooch.co.il/