כותרות אחרונות
Search

הסקר השנתי של מגזין Workforce הבינלאומי קובע: יעילות, פרודוקטיביות וחסכון בעלויות הם בעדיפות עליונה עבור ארגונים עתירי שירות

סקר משאבי האנוש של :Workforce Magazine

יעילות, פרודוקטיביות וחסכון בעלויות הם בעדיפות עליונה עבור ארגונים עתירי שירות

הסקר השנתי של מגזין Workforce הבינלאומי, מדווח על שלוש מגמות בולטות בניהול מערך העובדים (WFM – Workforce Management) בארגונים עתירי שירות: חסכון בעלויות, חתירה ליעילות ארגונית ופרודוקטיביות עובדים. זו השנה הראשונה מאז נערך הסקר, בה סעיף ״איכות השירות״ נדחק מחוץ לרשימה.

״מנהלים מנסים לחסוך בעלויות התפעוליות תוך מתן שירות יעיל ומהיר ללקוחותיהם. אין זה מפתיע שאוטומציה של תהליכים המיושמים במהלך הפעילות תופסים יותר ויותר מקום״ אומרים עורכי הסקר ומודים עם זאת, כי ב-35% מהארגונים המגמה הזו עדיין בחיתוליה. ״במקום זאת הם עדיין מסתמכים על עבודה ידנית מתישה ועתירת ניירת בכל הקשור ניהול זמן ונוכחות, סידור עבודה וניהול היעדרויות. זאת למרות שבמהלך השנים ארגונים כאלה משקיעים אינספור שעות אדם בהזנה ידנית של נתונים למערכות השכר, הכרוכים גם בטעויות אנוש רבות. לעומתם, ארגונים שעברו למערכות המאפשרות אוטומציה של התהליכים מדווחים על חסכון בזמן וחשוב מכך, תשלום מדויק לעובד״.

על פי הסקר, ניהול אוטומטי של מערך העובדים הופך כיום לקריטי ככל שמדובר בשיפור פרודוקטיביות ויעילות, על אחת כמה וכמה בארגונים בהם מועסקים אנשים גם על בסיס שעתי.
״מערכת אוטומטית יכולה לבנות סידור עבודה הלוקח בחשבון את הכישורים של העובד, העדפות אישיות, חבות חופשה ועוד. היא מצמצמת זמני חוסר פעילות ומעלה את הפרודוקטיביות הארגונית״. אומרים עורכי הסקר ומדגישים כי ארגונים המפעילים אוטומציה של תהליכי WFM צריכים לוודא כי הם מנצלים את הפוטנציאל המערכת במלואו. כל שהארגון גדל, ממליצים עורכי הסקר כי הארגון יבדוק מול ספק המערכת האם יש צורך לעדכן את המערכות ולהוסיף רכיבים על מנת למקסם את היכולות שלה.

נושא חשוב נוסף שעולה מהסקר הוא הצורך בטכנולוגיות WFM התומכות בתהליכים בזמן-אמת, ומאפשרים לארגונים לנהל את כח האדם בצורה מיטבית. לדוגמה, מעקב שוטף אחרי השעות הנוספות שבוצעו ע"י עובד או במחלקה, יכול לעזור בשליטה ובהגבלה של כמות השעות הנוספות ולהביא לחסכון ניכר בעלויות העבודה.

avner 1

אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון מערכות

אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון מערכות, המתמחה במתן פתרונות תוכנה לניהול ההון האנושי בארגון: "היום, כל חברה יכולה למצוא פתרונות לניהול מערך העובדים בהתקנה מקומית או בענן, על פי צרכיה. החיסכון בעלויות העבודה, המושג בזכות האוטומציה של התהליכים, מבטיח החזר מהיר ביחס להשקעה. יתרה מזאת, המערכות מוודאות התאמה לדיני עבודה, להסכמים קיבוציים, אישיים ולמדיניות חברה ובכך מצמצמות חשיפה לסיכונים וקנסות."  

ומוסיף: "ממשקי השירות העצמי ואפליקציות בסמארטפון מאפשרים לעובדים גישה נוחה ומאובטחת למערכת לצורך דיווחי נוכחות, ביצוע משימות, בקשת ואישורי היעדרות, צפייה בסידור העבודה ועוד. אבל מעבר ליתרונות האופרטיביים של המערכות, הן גם מסייעות בשיפור שביעות רצון העובדים, כאשר לדוגמה, הם רואים שמתחשבים בהעדפותיהם ובזמינותם בעת שיבוצם למשמרות".

על סינריון
סינריון מערכות מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם למעלה מ- 30 שנות ניסיון, פתרונות התוכנה של סינריון פועלים בלמעלה מ-7,000 ארגונים בישראל ובעולם ומשרתים למעלה מ- 5,000,000 עובדים. הפתרונות של סינריון, המותקנים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, כולל ניהול מערך העובדים, בקרת כניסה, ניהול אסטרטגי של ההון האנושי בארגון וגיוס עובדים. מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם פועלים אצל לקוחות ברחבי העולם. סינריון הינה הספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך עובדים לשוק הבינוני. סינריון היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Lumesse, מהמובילות בעולם בפתרונות Talent Management.

 

למידע נוסף : www.synerion.co.il