כותרות אחרונות
Search

'הנסיכה אלנה מאוולור', הנסיכה החדשה של דיסני שתכבוש את לב הילדים

דיסני השיקה נסיכה חדשה שתכבוש את לב הילדים – 'הנסיכה אלנה מאוולור'

לא בכל יום נולדת נסיכה…דיסני השיקה נסיכה חדשה:  'אלנה מאוולור' סדרת אנימציה חדשה, שהגיבורה שלה היא נסיכה בהשראת מגוון התרבויות הלטיניות. בכיכובה של הנסיכה אלנה, נערה אמיצה, מרדנית, נחושה והרפתקנית.

**********************

"אלנה מאוולור" מתרחשת בארץ האגדות אוולור, והיא מספרת את סיפורה של אלנה, מתבגרת אמיצה בת 16 ,הרפתקנית וטובת לב המצילה את הממלכה שלה מקוסמת מרושעת וכעת צריכה ללמוד איך למלוך כנסיכת הכתר, עד שתהיה מספיק מבוגרת כדי להיות מלכה. המסע של אלנה יוביל אותה להבנה שתפקידה החדש דורש התחשבות, נחישות וחמלה – התכונות המשותפות לכל המנהיגים הגדולים. בעזרת אחותה איזבל, סבא טיטו וסבתא סיסי, פרנסיסקו ולואיסה, המכשף מטאו וחברים נוספים, הנסיכה הלנה תבצע את תפקידה בצורה הטובה ביותר עם הרבה אומץ לב וחינניות.

ELENA OF AVALOR - Disney Parks will welcome its first princess inspired by diverse Latin cultures. Princess Elena of Avalor will be appearing at Walt Disney World Resort this summer and at Disneyland Resort in the fall, following her television debut in a new animated series this summer on Disney Channel. (Disney Channel) ELENA
ELENA

הסדרה פונה לקהל יעד של ילדים בגילאי 6-8 שרק מתחילים לבנות את אישיותם, הביטחון והעצמאות שלהם, כאשר חבריהם הופכים להיות חלק בלתי נפרד מחייהם והם מחפשים מודל לחיקוי, מישהו שיעניק להם השראה לחיים. הסדרה 'אלנה מאוולור' מציגה סיפור המשקף את החלומות והשאיפות הכי גדולות של הילדים להצליח, להיות עצמאיים, הרפתקנים ולהשיג את מטרותיהם.

הסדרה מושפעת ממגוון התרבויות הלטיניות וההיספניות בתחום האדריכלות, מסורת, מאכלים ומנהגים. קסמים, מיתולוגיה, פולקלור ומוסיקה ממלאים גם הם תפקיד חשוב, וכל פרק כולל שירים מקוריים במגוון סגנונות מוזיקליים לטיניים, כולל מריאצ'י, פופ לטיני, סלסה, בנדה והיפ הופ צ'יליאני.

elenadisny-1

את אלנה מאוולור מדובבת לא אחרת מאשר השחקנית והזמרת משי קלינשטיין.

גיא קרני, מנכ"ל ערוצי דיסני ישראל: "הסדרה אלנה מאוולור מביאה את הסיפורים והדמויות שהילדים וההורים רוצים לראות על המסך- דמות שהיא לא כמו כל הנסיכות המוכרות של דיסני. אלנה היא אמיצה, הרפתקנית ומלאה בתכונות אופי שכל ילד וילדה יולכו להתחבר אליה" .

'אלנה מאוולור' משודרת בערוץ דיסני ג'וניור ב  HOT וב YES. במהלך שנת 2017 יושק קו מוצרים בדמותה של אלנה, ביניהם: אקססוריז, בובות הנסיכה אלנה, תחפושות ועוד.