כותרות אחרונות
Search

"המשקיפה" משיקה – משקפי שמש לחורף 2016

מיזם המשקפיים של האופטומטריסטית מאיה ספיר ואושיית האופנה דפנה לוסטיג משיק את דגם 'מאיה' החדשני ומוסיף צבעים רכים לקולקציה

מאיה ספיר ודפנה לוסטיג, הנשים מאחורי מותג המשקפיים "המשקיפה" משיקות בימים אלו את חלקה הראשון של קולקציית המשקפיים החדשה ל-2016. דגמים נוספים יגיעו לחנויות באביב הקרוב.

hmashkifa 1

Dafna Lustig for Hamshkifa. Photo Dana Keren

גולת הכותרת של הקולקציה הוא דגם 'מאיה' החדש, המגיע בחמישה צבעים. המשקפיים מצטיינים בעיצוב חדשני באצטט (חומר פולימרי איכותי המשמש לייצור משקפי מעצבים בעבודת יד) בשילובי גימורים וצבעים שונים, כאשר מסגרת עדשות האוברסייז העגולות מעוצבת בגימור או צבע אחד והגשר ביניהן ומוטות המשקפיים בגימור אחר. שילובי הצבעים השונים בתוך מסגרת אחת אינם חיבור טריוויאלי בעולם עיצוב המשקפיים, ומבטאים את הרצון של ספיר ולוסטיג לפרוץ לטריטוריות חדשות ולמתוח את גבולות היצירה שלהן ולשלב בין המוכר לבין הזר, בין המיינסטרימי לאוונגרדי.

hmashkifa 3

המשקיפה – דגם מאיה – 790 ש"ח – צלם אסף שמע

לצד דגם 'מאיה' מחדשות ספיר את דגמי 'רונילי', 'תמר' ו'ללי' מקולקציית האצטט המצליחה בצבעי חורף חדשים: צבע משויש במראה של פתיתי שלג הנופלים על מדרכה שחורה, גווני קפה חמים של מוקה ואספרסו מהבילים ולבן חלבי ורך של ברד.

טווח מחירים: 750-790 ₪.

את קולקציית החורף של "המשקיפה"

ניתן להשיג בחנות המקוונת: www.hamashkifa.com,

בגלריה האופטית של המשקיפה ברח' מרדכי 15, רמת השרון בתיאום מראש: 052-3951616,

וכן בחנוית הבאות: רשת XRAY / רשת המעצבת מאיה נגרי / בוטיק 5, לינקולן 5, תל אביב / נומרו 13, נווה צדק / תמרינדי, רמת השרון.