כותרות אחרונות
Search

המרוץ הבינתחומי ה-4 ע״ש סא״ל עמנואל מורנו ז״ל בחסות המותג Performance Skechers יוצא לדרך 29.5 החל מהשעה 17:00 – צילום ארכיון אבי בר

המרוץ הבינתחומי ה-4 ע״ש סא״ל עמנואל מורנו ז״ל  בחסות המותג Performance Skechers  יוצא לדרך  

* מותג הנעלים סקצ'רס קיים בתאריך 25.5.17 הפסקה פעילה חווייתית בקמפוס הבינתחומי בהרצליה וביום המרוץ 29.5 יקיים המותג פעילות במתחם מיוחד בפארק הרצליה שיהיה פתוח לקהל הרחב, החל מהשעה 17:00 ובו חנות מרוץ שתציע את דגמי נעלי המותג וביגוד ב-25% הנחה.

* מותג סקצ'רס ישיק באירוע את ה- GoRun5 הדגם החדש של נעלי הריצה זוכות הפרסים הבינלאומיים

המרוץ, ביוזמת אגודת הסטודנטים והמרכז הבינתחומי הרצליה, יתקיים ב -29/5/17 בשעה 17:00 בסמוך לערב חג השבועות ויתקיים בסימן רצים ב-'לבן', בפארק הרצליה וייצא לדרך במקצה של חמישה קילומטרים במעמד ראש העיר הרצליה מר משה פדלון, סגנית הנשיא לענייני סטודנטים איילת בן עזר, ומנכלי"ת מותג Skechers עדי מוליוב.

* האירוע יתקיים במעמד משפחתו של סא"ל עמנואל מורנו ז"ל.

* ראש עיריית הרצליה משה פדלון יחנוך את השביל לזכרו של עמנואל מורנו ז"ל,

בתום המרוץ יתקיים הפנינג פתוח לקהל בפארק.

 

צילום : ארכיון יח"צ

Skechers, מותג הנעליים מס' 2 בארה"ב, יעניק את החסות למרוץ הבינתחומי ה-4 שמתקיים על שם סא"ל עמנואל מורנו ז"ל, ביוזמת אגודת הסטודנטים והמרכז הבינתחומי הרצליה.

במהלך המרוץ, ישיק המותג לראשונה את נעלי ה – GoRun5  מקטגוריית נעלי הריצה המקצועית של המותג. הקולקציה מציעה עיצובים חדשניים ועטורי פרסים לרצים מקצועיים ומתחילים שעונים על כל צרכי הספורטאים. את הקטגוריה מובילים האצנים קארה גאוצ'ר ומב קפלזיגי, אצנים אולימפיים עטורי מדליות.

ביום חמישי, 25.5.17, תתקיים הפסקה פעילה חווייתית שתכלול חנות מרוץ של המותג בה יוצעו בהטבה בלעדית 25% על קולקציית הלייפסטייל והקטגוריה המקצועית הכוללת את נעלי הריצה והביגוד  למשתתפי המרוץ ולסטודנטים. כמו כן, יחולקו ערכות למשתתפי המרוץ הכוללים שוברי הטבה ע"ס של 25%, חולצה, ושובר מתנה לאיסוף שלישיית גרביים מתנת מותג  Skechers . האירוע ישלב הופעת פריצה של להקת המחול של הבינתחומי, DJ  במתחם רחבת הקמפוס, קיר סלפי ועוד שלל הטבות מהנות.

צילום: ארכיון יח"צ

ביום המרוץ יתקיים הפנינג שלם וחוויתי בפארק הרצליה להנאת המבקרים שיכלול חנות מרוץ של המותג, שתציע בהטבה בלעדית למשתתפי המרוץ ולסטודנטים 25% על קולקציית הלייפסטייל והקטגוריה המקצועית הכוללת את נעלי הריצה והביגוד, מתחם ספינינג בחסות חדר הכושר, מתחמי פעילות ובידור, דוכני מזון ושתיה ותיתכן הופעת אמן אורח.

 

המרוץ, בהשתתפות סטודנטים ואזרחים, קבוצות של סטודנטים מתכניות מצטיינים ייחודיות, קבוצת אנשי סגל בבינתחומי הרצליה, חיילים מיחידות שונות ועוד, יתקיים בתאריך 29.5.17, החל מהשעה 17:00 ועד 21:00 ויתקיימו בו שני מקצים: מקצה של 5 ק"מ (שיוזנק בשעה 17:00) ומקצה של 2 ק"מ (שיוזנק בשעה 18:00).

צילום: ארכיון יח"צ

המרוץ ייצא לדרך בהשתתפות ראש עיריית הרצליה משה פדלון אשר יחנוך את השביל לזכרו של עמנואל מורנו ז"ל, סגנית הנשיא לענייני סטודנטים איילת בן עזר, ומנכ"לית המותג Skechers עדי מוליוב.

 

האירוע יתקיים במעמד משפחתו של סא"ל עמנואל מורנו ז"ל.

המרוצים צפויים להסתיים בשעה 21:00 בטקס סיום חגיגי וחלוקת גביעים. לאחר הטקס תתקיים מסיבה במתחם עם די ג'יי, ושלל הפתעות.