כותרות אחרונות
Search

המסטיקים המעולים של מנטוס PURE FRESH עכשיו גם באריזת גליל

מנטוס מסטיק – Gum באריזת גליל!

המסטיקים המעולים של מנטוס PURE FRESH עכשיו גם באריזת גליל

מנטוס מסטיק בגליל – מסטיקים ללא סוכר בגלילים מעוצבים וב-3 טעמים נהדרים של: מנטה, מנטה עדינה ופירות מנטה

 

מותג מנטוס ממשיך לבסס את מעמדו כמוביל בשוק המסטיקים בישראל ומשיק סדרת מסטיקים חדשה – מסטיק מנטוס בגליל!

 

בסדרה החדשה – מנטוס מסטיק בגליל, 3 טעמים מצוינים, בהם: מנטה, מנטה עדינה ופירות מנטה. בכל גליל ארוזים 8 מסטיקים.  מנטוס מסטיק בגליל מוצע בגלילים קומפקטיים, מעוצבים ושימושיים, הנוחים לשמירה בתיק או בכיס.

 

כמו כל מוצרי המסטיק של מותג מנטוס, כך גם מנטוס מסטיק בגליל,  הינם  מסטיקים איכותיים, ללא סוכר, שומרים על טריותם וטעמם המצוין לאורך זמן ומיוצרים באיכות גבוהה במיוחד תוך שמירה קפדנית על סטנדרטים גבוהים ביותר. כמו הסוכריות של מנטוס, כך גם המסטיקים מיועדים ומתאימים לקהל המרגיש צעיר ודינאמי, חדשני, עדכני ורענן.

צילום: אפרת אשל

מחיר והיכן ניתן להשיג: סדרת מנטוס מסטיק בגליל נמכרת בכל רשתות השיווק, המרכולים, נקודות המכירה הפרטיות והדראגסטורים במחיר מומלץ של 3 ₪ לגליל המכיל 8 מסטיקים. מנטוס מסטיק בגליל – כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר בני ברק ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

מותג מנטוס מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר החברה –  www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.