כותרות אחרונות
Search

המטבח העתידי – אולם CONCEPT חדש של מטבחי דקור נפתח בהרצליה פיתוח

כך נראים מטבחי העתיד !

אולם דקור CONCEPT החדש של מטבחי דקור נפתח בהרצליה פיתוח

צילומים: עמית גושר

כשנראה שכבר ראינו הכל בתחום תכנון ועיצוב הבית, אולם התצוגה הקונספטואלי והחדשני של מטבחי דקור בהרצליה פיתוח מוכיח אחרת. דקור CONCEPT, הממוקם ברחוב משכית 14- המרכז השוקק והיצירתי של הרצליה פיתוח,  מציג תצוגת תכלית מעוררת השראה בתחום המטבחים- חומרים חדשים ומרהיבים לצד טכנולוגיות מתקדמות ותכנון ארגונומי מוקפד המתאים במדויק לצרכי הבית המודרני. 

על תכנון ועיצוב האולם אחראית האדריכלית קורין לוי וניכר שהוא מתבסס ונאמן לתפיסה החדשנית המאפיינת את פיתוחי החברה. כך, על פני 600 מ"ר של תצוגה, מוצגים לראווה חמישה מטבחים בקונספטים שונים, המדמים הלכה למעשה מטבח פעיל לכל דבר.

במרכזו של חלל ה-OPEN SPACE מונומנט ארכיטקטוני פיסולי גדול ממדים שמעצים את גודל, משווה לו מראה עתידני החלל ומהווה FOCAL POINT ועוגן לעמדות מעצבי המטבחים שעומדים לשירותם של האדריכלים, המעצבים והלקוחות הפרטיים שמגיעים לפגישות באולם.  בנוסף, הוקצה באולם אגף פתוח לחלל המרכזי בו מוצגות דלתות כניסה מרשימות ועוצמתיות המתנשאות לגובה של למעלה מחמישה מטרים, של חברת 'דוראל' מבית דקור.  

לצד חיפויים מרשימים עשויים פורניר וצביעה אפוקסית בתנור, בולטים חומרים המתקדמים, פרי פיתוח החברה, המשלבים בין עיצוב, פרקטיקה ועמידות. ביניהם החומרים שפותחו על ידי החברה בולטים הניולק והניומט- חומרים אקריליים אנטיבקטרילים עמידים בפני שחיקה הסופגים מים לחות ושמנים ועמידים בחום הגבוה של קרני ה-UV, כך גם ה-B1 לו אותן תכונות ייחודיות ומתאים במיוחד לסביבת החוץ.

 

לרגל ההשקה מציעה החברה הטבה מיוחדת בכל אולמות התצוגה- התקנת המטבח בבית הלקוח תוך 45 ימי עבודה מיום ההזמנה.

 

אולמות תצוגה מטבחי דקור- חיפה, ראשל"צ, דיזיין סנטר ב"ב

ודקור CONCEPT החדש – רחוב משכית 14, הרצליה.

www.decor.co.il