כותרות אחרונות
Search

המותג DUCK משיק בישראל ובעולם סדרת ג'ל נוזלי לניקוי האסלה עם פורמולה חדשה ויעילה

המותג  DUCK  (דאק) משיק בישראל ובעולם סדרת ג'ל נוזלי לניקוי האסלה עם פורמולה חדשה ויעילה, בעוצמת בישום חזקה במיוחד.

 המותג משיק  2 ניחוחות חדשים המצטרפים לסדרת דאק : ניחוח מנטה וניחוח לבנדר

 הפורמולה החדשה משמידה 99.9% חיידקים ומנטרלת ריחות רעים

 

צילום: אפרת אשל

חברת אס. סי ג'ונסון מרעננת את מותג DUCK (דאק) בארץ ובעולם ומשיקה מוצרים חדשים לסדרת ג'ל נוזלי לניקוי האסלה עם פורמולה חדשה ויעילה, בעוצמת בישום חזקה במיוחד.

 

ישראל נמנית על המדינות הראשונות המשיקות את המהלך עם סדרת ג'ל ניקוי האסלה של המותג דאק (DUCK) , המוביל בתחום ניקיון השירותים.

 

מדובר בג'ל נוזלי לניקיון האסלה הכולל פורמולה חדשה, יעילה במיוחד, המשמידה 99.9% מהחיידקים  מנטרלת ריחות רעים ומותירה ניחוח מרענן . הסדרה מונה 7 ניחוחות, בהם חמישה קיימים: רענן, הדרים, ים, פריחה מרעננת וטרופי ומשיקה שני ניחוחות חדשים: מנטה עדין ולבנדר.

 

ניחוח מנטה עדין הנו ניחוח חדשני וייחודי בשוק הישראלי המעניק תחושת ניקיון עוצמתית .

 

ניחוח לבנדר הוא הניחוח המוכר והאהוב של אס.סי.ג'ונסון, אשר מגיע גם לסדרת הנוזל עם עוצמת בישום גבוהה .

 

שני הניחוחות החדשים מתווספים לסדרת המוצרים הקיימת, ומרחיבים את המשפחה למגוון ניחוחות עשיר, טרנדי ועדכני אשר מאפשר לכל אחד למצוא את הניחוח המועדף עליו .

צילום: אפרת אשל

הפורמולה החדשה של דאק חזקה, חכמה ויעילה יותר, עם ריכוז גבוה של בישום ובמרקם ג'ל ייחודי ויעיל במיוחד, ההופכת את פעולת הניקוי לקלה יותר: מנטרלת ריחות לחוויית ניקיון טובה יותר , ללא ריח לוואי, במרקם ג'ל המעניק כיסוי גדול יותר בעת הניקוי, עם צבע נוזל נעים ומיוחד המעניק כיסוי מלא וחוויית בישום טובה יותר תוך כדי השמדה של 99.9% חיידקים ובקטריות.

 

הפורמולה החדשה של דאק עם עוצמת בישום חזקה וגבוהה במיוחד, ומכילה שמני בישום ייחודיים המפיצים את ריחם תוך נטרול הריחות הרעים, מרעננים את חדרי השירותים ומותירים בהם ניחוח מרענן לאחר פעולת הניקוי .

 

שומרים על הבקבוק עם צוואר הברווז הייחודי

דאק ג'ל נוזלי לניקוי מתקדם, מגיע בבקבוק נוח לאחיזה, כשחלקו העליון מפותל ודק יותר, בעל צוואר בקבוק ייחודי המדמה צוואר ברווז – הרשום בפטנט ע"י החברה ומותאם במיוחד למבנה האסלה. מעניק כיסוי מקסימלי, ניקוי יעיל יותר ומותיר את האסלה נקייה ובניחוח מרענן, ידידותי ונוח למשתמש.

 

מחיר מומלץ לצרכן ממוצע: 8.90  ₪ ליחידה.

את מגוון מוצרי "דאק" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.