כותרות אחרונות
Search

המותג מאסטר שף משיק תערובת ציפוי נאגטס להכנת נאגטס כמו שילדים אוהבים !

תערובת ציפוי נאגטס

המותג מאסטר שף משיק תערובת ציפוי נאגטס להכנת נאגטס כמו שילדים אוהבים !

 המותג הקולינארי "מאסטר שף" משיק מוצר חדש וטעים במיוחד – תערובת ציפוי נאגטס להכנת נאגטס מושלמים בדיוק כפי שהילדים אוהבים. המוצר החדש מתאים לארוחה לכל המשפחה, לנשנוש או לאירוח.

מדובר במוצר חדש וייחודי, המביא אתו חדשנות ובשורה אמתית להורים ולילדים שוחרי "נגסי העוף". התערובת מאפשרת להורים להכין נאגטס מ 100% חזה עוף, בציפוי קראנצ', פריך ועסיסי. ובכך מעניקה להורים שליטה על התזונה של ילדיהם ומאפשרת לילדים ליהנות ממוצר טעים ואיכותי האהוב עליהם במיוחד.

התערובת לציפוי נאגטס של מאסטר שף קלה במיוחד להכנה, הרבה יותר מהכנה של שניצל, תוך 10 דקות מתקבלת מנה קלילה טעימה שאהובה על כולם – נאגטס מ100% חזה עוף, זהירות ממכר!

מוסיפים לתערובת מים מלח, פלפל שחור מערבבים והציפוי מוכן. כל מה שנותר הוא לטבול קוביות חזה עוף בבלילה לטגן ולהגיש חם. ניתן לבצע את כל ההכנות לפני הטיגון ולטגן כל יום לפי צורך, כך תקבלו נאגטס טרי כל יום בלי כל ההכנה המקדימה של ציפוי שניצלים. למשקיענים במיוחד ניתן להשרות החזה העוף ולתת לנוח במקרר שעה שעתיים לפני הטיגון לקבלת פריכות מקסימלית.

התערובת ציפוי להכנת נאגטס של מאסטר שף היא מהירה להכנה ללא צורך בביצה אשר מתאימה גם לטבעוניים היכולים להשתמש בה לציפוי פריך למגוון ירקות האהובים עליהם כל אחד לפי העדפתו האישית, במקום שימוש בנתחי עוף במתכון המקורי.

צילום: אפרת אשל

תערובת ציפוי נאגטס 450 גר':

מחיר מומלץ לצרכן: 8.9 ₪

כשרות: פרווה, בד"צ בית יוסף ואגודת ישראל

ניתן להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק

           למתכונים וטיפים בקרו בעמוד הפייסבוק של מאסטר שף

על "מאסטר שף" 
המותג הקולינארי "מאסטר שף" מציע מגוון מוצרים איכותיים ומוקפדים מרחבי תבל. מגוון המוצרים הרחב יחמיאו ויעוררו השראה אצל כל חובב בישול וייצרו מנות עשירות ומעוררות שיח סביב השולחן.