כותרות אחרונות
Search

המותג "מאוזנר" מציג את הטרנדים המובילים לחורף 2018

המותג "מאוזנר" מציג את הטרנדים המובילים לחורף 2018

החורף עוד מעט כבר פה וזה הזמן להתעדכן בטרנדים המובילים את חורף 2018 שיהפכו כל הופעה לנכונה ועכשווית, גם בעונה הקרה.

צילום קמפיין: דביר כחלון

אם את אישה של חצאיות, אז הטרנד הבא הוא בדיוק מה שאת צריכה כדי ליהנות ממראה טרנדי, נשי ואלגנטי בימי החורף, בהם הביגוד בדרך כלל כבד ועמוס. החצאיות המידי היפות מזכירות קצת את "מד מן" סטייל.

צילום קמפיין: דביר כחלון

הגיזרה והאורך של חצאיות המידי הן הפיתרון האידיאלי לכל אישה שמעוניינת במראה נשי, סקסי ומחוייט מצד אחד אך גם קליל ואופנתי. בשיא העונה החורפית הישראלית, חצאיות מיני פחות מתאימות. אף אחת לא רוצה או צריכה לסבול מקור ואי נוחות, מה שעלול להרוס את החוויה שלך מהבגד וחשוב מכך, את הרושם שאת משדרת לסביבה. לכן, חצאית מידי היא בדיוק מה שאת צריכה כדי להיראות ולהרגיש הכי נכון ונוח.

צילום קמפיין: דביר כחלון

 

חצאיות המידי של מאוזנר מגיעות במגוון צבעים ודוגמאות ומאפשרות לך לשנות את הלוק בקלות ולהתחדש במבחר יפהפה, שיתאים לכל סיטואציה ולכל אירוע. חצאיות מידי הן פריט שמאפשר התאמה מושלמת וקלה של חולצות, סריגים, עליוניות ואקססוריז משלימים. תוכלי לשדך לחצאית חולצה או סריג מהקולקציית החורף של מאוזנר, גרביונים עם דוגמה מעניינת, מגפיים אופנתיות עם עקב או בלעדיו או נעלי סירה יפיפיות. כל אלו ישתלבו עם חצאית מידי וסינרגיה נפלאה, ישדרגו את המראה כולו ויהפכו אותו למכובד, מרשים ונשי, בדיוק כמוך.

צילום קמפיין: דביר כחלון

חצאית מידי היא הדרך הבטוחה ללבוד מלא שיק בעונת החורף, לגרוף מחמאות ולחוש בטוחה עם עצמך ועם האאוטפיט שלך. מלבד עיצוב טרנדי, חצאיות המידי של מאוזנר עשויות מהבדים האיכותיים ביותר, מה שמבטיח לך עמידות מלאה לאורך כל העונה ואחריה וחווית אופנה מושלמת מכל חצאית מהקולקציה שלנו. 

צילום קמפיין: דביר כחלון