כותרות אחרונות
Search

המותג ההולנדי PIP STUDIO מציג את קולקציה מרשימה של כלי ההגשה FANTASY

מכניסים את הפנטזיה לבית..

המותג ההולנדי PIP STUDIO מציג את קולקציית כלי ההגשה FANTASY

מי מאיתנו לא חולם לחיות בתוך פנטזיה? להיכנס לעולם הדימיון והצבע ולחיות כמו באגדות ?. אז עכשיו לא צריך ללכת רחוק – ל-PIP STUDIO יש קולקציית כלים להגשה FANATSY שמעוררת את הבית ומוסיפה צבע לחיים. בקולקציה ניתן לראות פריטים המעוצבים בפרחים בגדלים ובצבעים שונים, המזכירים סרטי פנטזיה מלאי דמיון.

pip 4

כלי המטבח וההגשה עברו אינטרפרטציה עיצובית ואינם מקובעים לדפוס הגשה אחד ויחיד. אנו עדים להשתלטות של צבעוניות ואקלקטיות בבחירה בכלי המטבח. שילוב חומרים מעולמות שונים לצד צבעים בוהקים, משולבים זה בזה, יוצר הרמוניה עיצובית שלא הורגלנו אליה בעבר.

מי שפתחה את הדלת לסגנון העיצוב הייחודי הינה קתרינה (PIP), המעצבת הנודעת לבית PIP STUDIO, שעיצבה את קולקציית כלי ההגשה FANTASY.  פריטים המעוצבים בפרחים בגדלים ובצבעים שונים, המזכירים סרטי פנטזיה מלאי דמיון. הפריטים בעלי רקע בצבעי חאקי או תכלת כהה היוצרים אשליה של תנועה על גביהם, כאילו העיטורים מתעוררים לחיים ויוצאים מהפריט החוצה. בין הפריטים בסדרה ניתן למצוא: צלחות הגשה בגדלים שונים; כוסות אספרסו ומאגים; צנצנות אחסון; מגשי עוגה וקערות.

pip 5

מחירי הפריטים בסדרה נעים בין: 105- 487 ₪

ניתן להשיג ברשתות ובחנויות המובחרות לכלי בית ברחבי הארץ.

פיפ סטודיו הינו בית עיצוב הולנדי, הנחשב לאחד המובילים בעולם. כל מוצרי PIP חייבים לעמוד במוטו שלה; "עיצובים שמחים עבור אנשים שמחים".

פלדינוקס מייבאת ומשווקת באופן בלעדי כלי הגשה איכותיים, צבעוניים, ומשמחים של פיפ סטודיו בישראל.

http://bit.ly/1RIBhLd