כותרות אחרונות
Search

הכי בטוח וכדאי לשלם על הקניות שלכם עם הכרטיסים הנטענים של בנק הדואר

הכי בטוח וכדאי לשלם על הקניות שלכם, בעיקר באתרי הקניות באינטרנט עם הכרטיסים הנטענים של בנק הדואר

בנק הדואר של דואר ישראל ממליץ לעשות שימוש בכרטיסים נטענים כדי למזער נזקים עקב גנבת פרטי כרטיס האשראי ושימוש בו 

הכרטיסים הנטענים של בנק הדואר מבית ויזה העולמית ומאסטרקארד הינם כרטיסים מאובטחים המשמשים לרכישות באינטרנט, בטלפון ובכל בתי העסק בעולם המכבדים כרטיסי ויזה או מאסטרקארד. בנוסף הכרטיס משמש למשיכת מזומנים באמצעות מכשירים אוטומטיים ברחבי העולם. הכרטיס שתוקפו עד 3 שנים הוא חוץ בנקאי אינו מקושר לחשבון בנק ולכן אינו חושף את פרטי חשבון הבנק של המשתמש בכרטיס להונאות. (כרטיס ויזה נטען בדולרים וכרטיס מאסטרקארד נטען באירו ובליש"ט)

 

כרטיס אשראי הוא אמצעי תשלום חביב על הצרכן הישראלי כי הוא זמין ופשוט לשימוש. אולם הוא אינו חסין מתקלות. שימוש בפרטי האשראי על ידי מישהו אחר ללא רשות בעל הכרטיס, שכפול או זיוף כרטיס אשראי כשהכרטיס המקורי נותר בידי הצרכן הן תופעות לא נדירות. לצערנו אזרחים רבים מדי נופלים קורבן להשתלטות עוינת על כרטיס האשראי שלהם ושימוש בו.

 

פעמים רבות מדי אנחנו מתבשרים על האקרים שפרצו למאגרי מידע וגנבו פרטי כרטיסי אשראי של לקוחות ועשו בהם שימוש. לא אחת אנחנו שומעים על מעצר חשודים שעבדו במקומות כמו תחנות דלק שם מוסר הלקוח את כרטיס האשראי למתדלק ונשאר ברכבו,  שהעתיקו את פרטי כרטיסי האשראי ולאחר מכן עשו בהם שימוש. גם גנבות של כרטיסי אשראי הוא דבר שבשגרה והעובדה שחברות האשראי מפצות על אובדן הכסף לא מונע את הנזק הנפשי והריצות שהן מנת חלקו של הנפגע. הקלות הבלתי נסבלת בה מישהו מצליח להשתלט על כרטיס האשראי שלנו צריכה לאותת לנו לחשוב על פתרונות יצירתיים, אחד הפתרונות היותר טובים הוא הכרטיס הנטען של בנק הדואר שכמו כל כרטיס אשראי רגיל, הוא מאפשר ביצוע רכישות מוצרים ומשיכת כספים, בעיקר שמדובר על רכישות ברשת האינטרנט.  אך מאחר והכרטיס הוא חוץ בנקאי שאינו מקושר לחשבון בנק של בעל הכרטיס, הוא אינו חושף את פרטי חשבון הבנק של המשתמש ומונע הונאות. בדרך כלל הנזק היחידי יהיה יתרת הכסף שנמצאת בכרטיס.

 

לאחר רכישת הכרטיס שעלותו 45 ₪ והטענתו בפעם הראשונה ושימוש בו, ניתן לטעינה חוזרת רב פעמית באמצעות סניפי הדואר בתשלום בשקלים, במט"ח (על פי סוג הכרטיס) ובאשראי (בהתאם להגבלות ולעמלות. הבהרה, העמלה תמיד משולמת בשקלים) או באמצעות העברה בנקאית לכרטיס ללא צורך להגיע לסניפי הדואר. טעינה חוזרת של הכרטיס בשקלים כרוכה בעמלה של 0.8% מסכום הטעינה (מינימום 7 ₪) בתוספת הפרשי שערים. טעינת מטבע חוץ לכרטיס כרוכה בעמלה של 2.5% (מינימום 15 ₪).

בשמת שדה, סמנכ"ל שיווק ומכירות, שירות ופיתוח עסקי בדואר ישראל: "אנו רואים שהכרטיסים הנטענים הפכו אמצעי תשלום משמעותי בקרב קהלים רבים, ובחודש נובמבר בתקופת חגי הקניות הבינלאומיים, אנו רואים גידול רב בשימושים בכרטיסי המט"ח הנטענים של בנק הדואר. כרטיסי המט"ח הנטענים משמשים לקניות בחו"ל, אך 60% מהשימושים הינו דווקא לרכישות מהארץ באתרי סחר בינלאומיים. לכרטיסי המט"ח הנטענים של בנק הדואר יתרונות רבים – הם נוחים לשימוש, מקנים ביטחון משמעותי ושליטה בהוצאות, בטוחים בעת רכישה בחו"ל, מאובטחים וכוללים ביטוח בפני גניבות, אינם כוללים עמלות עסקה ומתאימים לקהלים מגוונים גם כאלו שאין להם כרטיס אשראי או חשבון בנק כמו נוער ומגזרים".

 

Post cash back – מזמינים מאתרי סחר מקוון ומקבלים החזר כספי

הטבה נוספת שמציעה חברת דואר ישראל במיוחד בחגי הקניות היא החזר כספי בקניות במאות אתרים ישראליים ובינלאומיים באמצעות אתר ,www.postcashback.co.il  שהושק על ידי חברת דואר ישראל בשיתוף חברת ,Lessforme. אתר המאפשר להירשם ולקבל החזר כספי בגובה 1-8% בקניה במאות אתרים מקומיים ובינלאומיים.

 

ההחזר ניתן למזמינים באתרים בינלאומיים ומקומיים מובילים בהם: Ali express, strawberryNET,  ebay asos, booking.com, Deal Extreme ,hotel combined ,Book Depository וכן רשת מלונות פתאל, אל על, גוליבר, הדקה ה-90, וואלה!טורס, גרופון, איסתא, רשת מלונות ישרוטל, וeasygo  ואתרים נוספים בארץ ובעולם בתחומי האופנה, הלייף סטייל, התיירות והנופש, פנאי ובידור, טכנולוגיה, בריאות ועוד….

בכל הזמנה באחד ממאות האתרים, מקבלים החזר כספי בהתאם למדיניות כל אתר, אשר יועבר על פי בחירת הלקוח לחשבונות בבנקים בישראל בהחזר שקלי, לחשבון הפייפאל בהחזר דולרי, או בהחזר לכרטיס נטען של דואר ישראל. לקוח שיבחר בהחזר לכרטיס הנטען של דואר ישראל יקבל 5% נוספים מכספי המשיכה ב- Cashback- על מנת לקבל את ההחזר הכספי, יש להירשם חינם באתר "Post Cash Back" ולבצע רכישה דרך האתר באמצעות המחשב או הנייד בחנות המבוקשת. הקנייה באתר רגילה לחלוטין ומאפשרת כאמור קבלת החזר כספי, כאשר קנייה שלא תבוצע דרך אתר "Post Cash Back" לא תזכה בהחזר כספי. ניתן למשוך את הכסף כאשר יצטברו 15 דולר בחשבון  .Cashback .

 

כך למשל, הזמנה מאתר עלי אקספרס שתתבצע דרך אתר www.postcashback.co.il תזכה את הלקוח בהחזר כספי של 5% מגובה העסקה. משפחה שתזמין למשל את חופשת הקיץ באתר booking.com תקבל 2% מכלל ההזמנה או 4% ב hotels.com-ואם מדובר בנופש בחו"ל בן שבוע במחיר 10 אלפים שקל למלון, יקבל המזמין החזר כספי בגובה 200 שקל אם ביצע הזמנה באתר booking.com או 400 שקל, אם ביצע הזמנה באתר .hotels.com.

בשמת שדה, סמנכ"ל השיווק, המכירות והשירות בדואר ישראל מסרה "שירות Cashback הוא פתרון ידוע בכל העולם שמטרתו לעודד צרכנים להעדיף אתרים מסוימים על פני אתרים אחרים, באמצעות צבירת הנחות, נקודות או כסף. שיתוף הפעולה עם אתר lessforme יאפשר לחברת דואר ישראל להציע שירות נוסף ללקוחותיה ובכך להרחיב את סל השירותים שהיא מציעה, מעבר לשירותי השילוח והלוגיסטיקה. גם בהשקת שירות זה אנו חושבים על התועלת ללקוח, וכיצד ניתן לסייע ללקוחות לחסוך כסף ולהוריד את יוקר המחיה".