כותרות אחרונות
Search

הכירו את DOGO – מותג אופנה חדש וייחודי אשר כובש את ישראל בסערה

"Personalize your life"״ התאם אישית את חייך

הכירו את DOGO – מותג אופנה חדש וייחודי אשר הגיע לכבוש את ישראל בסערה, המציע קולקציה צבעונית ושיקית של נעליים, תיקים, כריות נוי, חולצות ועוד.

קולקציית DOGO מזוהה בעיצוביה המתוחכמים המציעים ללקוח סגנון אופנתי ובעל אמירה.

DOGO היא הראשונה שהתחילה להדפיס גרפיקה על נעליים וכיום קיימים כ-5,000 עיצובים מקוריים לביגוד, הנעלה, תיקים ומוצרים לבית.

משיקים את החנות בדיזנגוף סנטר – צילום: אבי בר

כל קולקציית הנעליים והתיקים טבעוניות ועשויות מחומרים מתקדמים ללא רכיבים מהחי.כל דגם מעוצב ומיוצר בפרטנות רבה תוך התייחסות אליו כאל יצירת אמנות העומדת בפני עצמה.

 

צילום: אמיר יהל.

הקולקציה מכילה דגמים לנשים, גברים וילדים אשר מעוניינים למצוא את היוניק והייחודיות תוך שימוש במוצר "רגיל" כמו נעל, תיק, חולצת טריקו או פריט קישוט לבית, כך החוויה של DOGO מתאימה לכל המשפחה.

 

צילום: שי סבג

למותג מבחר רחב של סגנונות וצבעים המאפשר לכל אחד להגיע ולמצוא את הזוג המושלם ביותר עבורו, כשלכל פריט סיפור משלו, כל נעל ותיק בDOGO הם עולם ומלואו שניתן בקלות להתאהב בהם.

 

צילום: שי סבג

ה-DNA  של המותג מתאפיין בגרפיקה מודפסת על גבי הפריט עם עיצובים מקוריים, לא שגרתיים וטרנדים המעניקים מראה ייחודי. הקולקציה מאפשרת לכל אחת ואחד למצוא ולהבליט את האני האמיתי שלו או כפי שאומר הסלוגן של DOGO:

צילום: שי סבג

ניתן להשיג:

דיזינגוף סנטר קומה 2, ת"א

פייססבוק:  DOGO Tel Aviv

אינסטגרם: DOGOtelaviv

www.dogostore.com

אולגה קופמן איגור ריאבנקי איגור פנרין

אולגה קופמן' איגור ריאבנקיאיגור פנריןNמבעלי החנות והיבואנים הבלעדיים של המותג לישראל – צילום: אבי בר

על דוגו

DOGO הוקמה בשנת 2006 באיזמיר שבטורקיה על ידי קבוצת מוחות קריאטיביים ויצירתיים במיוחד שהצליחו להדפיס עיצובים מקוריים ואופנתיים על נעליים לראשונה בעולם.

צילום: אמיר יהל.