כותרות אחרונות
Search

היינן מעיין קושיצקי מנאפה וואלי מצטרף ליקב אמפורה

יינן חדש ביקב אמפורה – היינן מעיין קושיצקי מנאפה וואלי מצטרף ליקב אמפורה

היינן מעיין קושיצקי בעל שם עולמי, מצטרף ליקב אמפורה. בימים אלה מגייס קושיצקי צוות ייננים צעיר ודינמי שיעבוד תחתיו בשאיפה לייצר יינות אדומים ולבנים, רעננים, מהנים לשתייה וברמה הגבוהה ביותר.

קושיצקי התחיל את דרכו בעולם היין בשנת 2005 ביקב עמק האלה, לאחר כמה בצירים עבר לעבוד ביקב מרגלית ובשנת 2010 עבר להמשך לימודים ועבודה בנאפה וואלי קליפורניה.

amfora-2

היינן מעיין קושיצקי – צילום: יח"צ חו"ל

קושיצקי עבד ביקבים המובילים בעולם ביניהם, סקרימינג איגל ודאלה וואלה ובשנת 2014 הצטרף לחברת הייעוץ המובילה של פיליפ מלקה ומלווה למעלה מ-20 יקבים. בשנה האחרונה קושיצקי היה שותף ליצירת יינות רבים שקיבלו את הציון 100 ממבקר היין רוברט פארקר.

היינן ארקדי פפיקיאן מסיים את תפקידו ביקב אמפורה אחרי 8 שנים. פפיקיאן הביא ליקב הצלחה בינלאומית ומקומית, זכייה במדליות וציונים לשבח כולל זכייה בקטגוריה יקב הבוטיק הטוב ביותר לשנת 2009 ו- 2013 בתחרות TERRAVINO.

amfora-1

מעיין קושיצקי יינן יקב אמפורה – צילום: יח"צ חו"ל

המינוי של קושיצקי הינו חלק ממהלך נרחב: בימים אלה נחתם הסכם רכישה הבעלים והמנכ"ל החדש של היקב הוא ד"ר יובל סמואל. ד"ר סמואל מזוהה בישראל עם ההצלחה של רשת המרפאות הווטרינריות אשר בבעלותו והנושאת על שמו, בשנים האחרונות הרחיב את עסקיו לתחום הנדל״ן, הייעוץ העסקי וכעת נכנס לענף היין.

יקב אמפורה

חוות מקורה, כרם מהר"ל

טלפון: 04-9840702