כותרות אחרונות
Search

החלפת משמרות באירוע חגיגי של קבוצת בריל

בתמונה מימין לשמאל: דן איתמר, סיגל כספי, יעל לוי מנהלת השיווק ושלמה בוסקילה צילום אסף לוי

החלפת משמרות באירוע חגיגי של קבוצת בריל

סיגל כספי סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה בקבוצת בריל סיימה את תפקידה בקבוצה. יחליף אותה  דן איתמר

 

בכירי רשת גלי,  בראשם: שלמה בוסקילה –  בעלי קבוצת בריל, המפעילה את רשת גלי, יהודה אלבז – מנכ"ל הקבוצה ודן איתמר – סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה,  חגגו את השקת קולקציית אביב קיץ החדשה של רשת גלי,  בלופט בסגנון ניו יורקי,  שהוצף במאות פרחי אביב בצורות, סגנונות וצבעים מגוונים.

מימין לשמאל: פיני בלילי, סיגל כספי, שלמה בוסקילה ודן איתמר – צילום אסף לוי

האירוע כלל קוקטייל צבעוני, מינגלינג ותצוגת נעלים שחשפה את הטרנדים והמגמות לאביב קיץ 2017 לנשים, גברים ולילדים. מי שהפתיע בתחילת האירוע הוא כדורגלן העבר הישראלי, ששיחק בין היתר בנבחרת ישראל, פיני בלילי, שכיום הוא איש עסקים וסיפר  שנחת היישר מטורקיה.

שלמה בוסקילה בעלי קבוצת בריל פתח את האירוע ואמר: "השנה, במסגרת אסטרטגיה הדוגלת בהצערת המותג, החלטנו לעשות שינוי קוסמטי בלוגו המוכר והאהוב של גלי. כמו כן, סניפים ברחבי הארץ שופצו ומותגו מחדש, בהם: סניף קניון סירקין בפתח תקווה, במתחם עופר בילו סנטר ברחובות, בקניון עופר לב חדרה ועוד. עד סוף שנת 2017 , תהליך המיתוג יושלם בכל הרשת"…… "העונה רשת גלי שמה דגש על הנוחות ומשיקה רפידות נוחות ומתקדמות בנעלי הספורט ובנעלי האופנה."

מימין לשמאל: שלמה בוסקילה, פיני בלילי ודן איתמר – צילום אסף לוי

בסיום דבריו בירך בוסקילה את דן איתמר ששימש בשנתיים האחרונות סמנכ"ל תפעול בקבוצת בריל  על כניסתו לתפקיד החדש כסמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה בקבוצת בריל ואיחל הצלחה רבה לסיגל כספי סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה היוצאת והודה לה על פועלה ותרומתה הרבים לחברה.

לאחר הדברים האורחים הרימו כוסית לחיים ולחג פסח כשר שמח…..