כותרות אחרונות
Search

הזמנה – המסעדן ואיש הקולינריה צביקי עשת מקדם את ספרו החדש "גרקו מטבח יווני" יום שישי ה 6.5, בין השעות 10:00-13:00 ארקוסטיל קיטצ'ן נמל תל אביב

חגיגה יוונית בארקוסטיל קיטצ'ן

המסעדן ואיש הקולינריה צביקי עשת יקדם את ספרו החדש "גרקו מטבח יווני" לצד סדנת בישול עם שף מסעדת "גרקו", בחגיגה של טעימות והרבה אוזו בסניף ארקוסטיל קיטצ'ן בת"א

האירוע יתרחש ביום שישי ה 6.5, בין השעות10:00-13:00, בסניף ארקוסטיל קיטצ'ן שבשוק האיכרים בנמל תל אביב.

 arcostil 2

המסעדן צביקי עשת, מבעלי מסעדת גרקו התל אביבית, בשיתוף עם רשת ארקוסטיל קיטצ'ן, יערכו אירוע חגיגי לקידום ספרו החדש שנקרא "גרקו מטבח יווני". באירוע תתקיים גם סדנא עם שף מסעדת "גרקו" שבצפון תל אביב, בה יתבצעו הדרכות על מתכונים נבחרים מתוך הספר ויחולקו טעימות לצד הרבה הרבה אוזו.

בספר מגיש עשת מעל מאה מתכונים למגוון המאכלים היוונים האותנטיים והטעימים. הספר שופע בסיפורים אישיים מביקוריו הרבים ביוון המתפרשים על פני 25 שנים בהן ביקר בכל אי וכפר ברחבי יוון תוך שהוא לומד את הקולינריה היוונית העשירה. הספר נכתב והותאם למטבח הישראלי עם חומרי גלם שניתן להשיג בארץ בעזרתו של השף אריאל גולדנברג המשמש כשף במסעדת גרקו.

arcostil 1

עשת בן ה-54 חי בניו זילנד במשך עשר שנים שם התמחה בענף המסעדנות, כשפתח 8 מסעדות מצליחות. מאז שחזר ארצה לפני כשש שנים הספיק לנהל את רשת ארקפה, היה השף של נובה ג׳ויה וביולי 2013 פתח את גם את גרינברג ביסטרו בר.

האירוע יתרחש ביום שישי ה 6.5, בין השעות10:00-13:00, בסניף ארקוסטיל קיטצ'ן שבשוק האיכרים בנמל תל אביב.

את הספר ניתן לרכוש באירוע בחנות Arcosteel Kitchen (תינתן הנחה של 10% לחברי מועדון) או דרך המייל GRECO.BOOK@GMAIL.COM