כותרות אחרונות
Search

הום סנטר עוזרת לכם לשפץ את הבית ולשדרג את איכות החיים שלכם עם מותגים מובילים…..

הום סנטר עוזרת לכם לשפץ את הבית ולשדרג את איכות החיים שלכם

לקראת הקיץ ולקראת עונת השיפוצים בבתים רבים, מציגה הנהלת רשת "הום סנטר" לראשונה, מיטב קולקציות של מותגים מובילים בעולם ופותחת בפניכם עולם שלם של אפשרויות לעיצוב אישי. בקולקציה החדשה ניתן למצוא:

* מחלקת הדפסות טפטים ותמונות על קנבס בהתאמה אישית

 * פרקטים מהמותגים האירופאים המובילים  Kaindl ו- Krono

* קולקציית שידות האמבטיה Top bath

* קולקציית מקלחונים של המותג המוביל Top bath

* אריחים ומרצפות של המותג הספרדי ARGENTA

 

הום סנטר פותחת בפניכם עולם שלם של אפשרויות לעיצוב אישי בעזרת טפטים וחיפויים לקירות

צילום: יח"צ

רשת הום סנטר, רשת עשה זאת בעצמך הגדולה והמובילה בישראל, משיקה שירות חדש וחדשני בתחום עיצוב הבית ומציעה לצרכן להיכנס לאתר ההדפסות WALL ARTושם למצוא את כל הפתרונות לחיפוי ועיצוב הקירות בחללי הבית או המשרד.

הרשת מציעה אין ספור אפשרויות לחיפוי הקירות באמצעות מדבקות טפט/ טפטים  ותמונות קנבס בהדפסה אישית, המהווים הגשמת חלום דיגיטלית עיצובית: ללא עזרה של איש מקצוע, משלוח עד הבית ובמחירים זולים בצורה משמעותית.

אתר HOME-PRINT.CO.IL של הום סנטר מציע ללקוח לבחור דוגמאות מתוך מאגר קיים של עשרות תמונות/ויזואלים בסגנונות שונים ביניהם : הסגנון האורבני, הקלאסי, המודרני, שחור-לבן, גיאומטרי, ערים בעולם,  טבע וכן מגוון גדול של תמונות לחדרי הילדים. בנוסף מציע האתר את האפשרות  לטעון תמונה אישית ,שחביבה עליכם במיוחד ולהפוך אותה לתמונת קיר על גבי קנבס.

הרשת מאפשרת ללקוחותיה לעצב את חללי הבית עם מגוון טפטים, מדבקות וקישוטי קיר , קנבסים מעוצבים ומדבקות וניל , במחירים  מהנמוכים בשוק, תוך כדי שימוש במאגר גדול וחינמי של תמונות שעומד לרשות לקוחותיה.

 "אצלנו כל אחד יכול להיות המעצב האישי של הבית", מדווחים מנהלי הום סנטר. מהיום כל אחד יכול באמצעות אתר החברה לעשות רכישה און ליין , של מדבקות טפט לפי הזמנה אישית , תמונות קנבס בכל גודל רצוי , מתוך מגוון רחב של מאגר תמונות ללא תשלום ושלל דוגמאות והדמיות של איך הם ייראו בחדרי הבית .

השרות החדש של הום סנטר מציג אפשרות מתקדמת של צפייה בהדמיה, רגע לפני הדפסת הטפט על גבי קיר , באותה הפרופורציה שבין הטפט ביחס לגודל הקיר, או הדמיה של תמונות הקנבס על גבי קיר הסלון, חדר השינה, חדרי הילדים וחללים נוספים ברחבי הבית. לאחר סיום הבחירה ועיצוב מדבקת הטפט או תמונת הקנבס באופן אישי, ניתן לבצע הזמנה (החיוב מתבצע  טלפונית) וניתן יהיה לאסוף אותם בסניפי הום סנטר בבני ברק או ראשון לציון או לבקש שישלחו ישירות לבית הלקוח.

צילום: יח"צ

 הנהלת רשת הום סנטר מתחייבת על מחירים זולים בצורה משמעותית , על מגוון הפתרונות לעיצוב הקיר בבית , כך לדוגמא מגוון טפטים החל מ- 22 ₪ למ"ר בלבד בגליל של 5 מ"ר . מגוון מדבקות טפט החל מ- 41 ₪ למ"ר  הדפסה על קנבס במגוון גדלים ומסגרות הן של תמונה אישית לבחירה והן מתמונות המאגר: החל ממחיר 60 ₪ להדפסה בגודל 20*30 עד 279 ₪ עבור הדפסה בגודל 100*100 . בנוסף הדפסה על קנבס (ללא מסגרת) / הדפסה על טפט 88 ₪ למ"ר . הדפסה על מדבקות ויניל 60 ₪ למ"ר וכן הדפסה על שמשונית 50 ₪ למ"ר.

את פתרונות הדפסת הטפט  / מדבקות טפט/ תמונות קנבס בעיצוב אישי ניתן להזמין באמצעות אתר ההדפסות WALL ART ולקבל משלוח ישירות עד הבית או לקבל את ההדפסה בסניפי בני ברק , רעננה וראשון לציון

רשת הום סנטר \\ מה השאלה?

פרטים נוספים במוקד הטלפוני (שיחת חינם) : 1-700-70-77-88

*******************************

הפרקט החדש ברשת הום סנטר פרקטי, יעיל, קל להתקנה עצמית ובמחיר אטרקטיבי של החל מ- 39.90 למ'ר  

צילום: יח"צ

 בעבר היה הפרקט נחלתו הבלעדית של העשירון העליון, אבל מהפכת הלמינציה הנגישה את החיפוי הביתי. השנה תוכלו גם אתם להתקין לעצמכם פרקט מקיר לקיר ולבחור מתוך 18 דגמים ייחודיים שמחכים לכם ברשת הום סנטר. התקנה פשוטה בלחיצה קלה וללא שימוש בדבק

 המהפכה הביתית כבר פה ! רשת הום סנטר מציעה לכם להתחדש עם קולקציית הפרקטים החדשה של הרשת, הכוללת 18 דגמים וצבעים דמויי עץ ואבן. כך תוכלו למצוא בסניפים פרקט עם פאזה או ללא פאזה, בהתקנה עצמאית, המאופיין בניקוי פשוט ועמידות מעולה.

הפרקט החדש של הום סנטר מגיע בייבוא מיוחד – מהמותגים האירופאים המובילים KAINDL ו- KRONO , המתמחים בפרקט למינציה. מותג Kaindl האוסטרי פועל בעולם מעל 120 שנה ו-Krono הגרמני, פועל מעל מאה שנה. מפעל הייצור של החברה נחשב לאחד מהגדולים ומהמשוכללים בעולם, כששטחו שווה לחמישים מגרשי כדורגל. במפעל מתבצעות גם סדרות מבחנים קפדניים להבטחת איכות מושלמת ובחינת עמידות של הפרקטים ללכלוך וחיכוך. מדובר על איכות פרקט ללא פשרות, העומדת בתקני האיכות הבינלאומיים ומלווה באחריות נרחבת. פרקט הלמינציה אינו נשרט, לא סופג לתוכו כתמים ולכן נתפס כאטרקטיבי גם לאזורים עם תנועה גדולה ואפילו לחדרי הילדים.

פרקט למינציה עשוי מחומר סינתטי הדומה בתכונותיו לעץ וכולל שבבי עץ שעברו תהליך של גריסה והדבקה מחדש. פרקט למינציה עשוי מ-4 שכבות סה'כ, כולל שכבת בסיס אטומה למים, שכבת ליבה מלוח עץ דחוסH.D.F, שכבת עיצוב דקורטיבית ושכבת הגנה עליונה שקופה, המיוצרת מתאי שרף בכדי להגן מפני בלאי ושחיקה.  זו הסיבה שהפתרון הקליל יוצר תחושה כל כך דומה לעץ ובזכות העיבוד שהוא עובר, גם ניתן להשגה בכל סוגי הגוונים והצבעים.

חשוב להתאים את סוג הפרקט לסוג השימוש, לפי רמות העמידות בפני שחיקה, עוביים שונים, עמידות ללחות ולטיב החיבורים בין הלוחות. למי שבוחר בפתרון הנפלא לחיפוי הבית או המשרד מומלץ לבחור בפרקט בעל רמת שחיקה של בין 900-2000IP (עובי ממוצע של 8 מ'מ ודרגת שחיקה AC4) ולשימושים מסחריים, בהם תנועה מרובה יותר, מומלץ לבחור בין 2000-6000IP (למינציה ניתן להשגה בעוביים שבין 12-6 מ'מ).

מחיר הפרקט החדש מבית הום סנטר הנו אטרקטיבי החל מ-  39.90 למ'ר

רשת הום סנטר \\ מה השאלה?

פרטים נוספים במוקד הטלפוני (שיחת חינם) : 1-700-70-77-88

*******************************

קו חדש של שידות אמבטיה מבית המותג המוביל "TOP BATH"

צילום: יח"צ

רשת הום סנטר , רשת עשה זאת בעצמך הגדולה והמובילה בישראל, משיקה קו שידות אמבטיה בעיצובים שונים, אשר באים לתת מענה מקסימאלי ומקיף לכל צרכי הלקוח.  הום סנטר מעמידה את צרכי הלקוח בראש סדר העדיפות שלה ומטרתה היא שכל אחד יוכל למצוא שידת אמבטיה אשר תתאים לטעמו ולצרכיו.

לשם כך, הום סנטר משיקה את קולקציית שידות האמבטיה החדשה מבית המותג "TOP BATH", מותג מוביל בתחום ייבוא, ייצור ושיווק מקלחונים, כלים סניטריים, ארונות אמבט ואביזרי אמבט, כוללת מגוון מוצרים בהשראת הקו הכפרי, הקו המודרני והקו האיטלקי.

הקו הכפרי: מעניק לבית מראה של בית בכפר, עיצוב חמים, משפחתי ואותנטי.
בעיצוב כפרי יש שימוש רב בעץ, כמעט בכל סוגי הריהוט, ובשל כך מתקבל מראה מאסיבי יותר. TOP BATH  בחרה להציג את הקו הכפרי על ידי 3 סדרות של ארונות: "גפן" –  ארון אמבטיה עומד ועליו משטח בוצ'ר מקורי עם כיור מונח מעוצב. הארון בעל דלתות וידיות המעוצבות בהתאמה לקו.  ה"גפן" מגיע בשלושה צבעים רגועים של שמנת, תכלת ולבן. מראות הארון יכולות להגיע במסגרת עץ בצבעים של השידה או בתוספות אחרות כגון מראה מרחפת או ארון מראה עם קלפה נפתחת. טווח מחירים 2800-10000 ₪   "ברוש"– ארון אמבטיה תלוי ועליו כיור חרס אינטגרלי לבן. הארון בעל שתי מגירות וצבעו עץ טבעי, בהתאמה לקו הכפרי טווח מחירים 2000-2500 ₪  .  "טבע" – ארון אמבטיה תלוי ועליו כיור חרס אינטגרלי לבן. הארון בעל שתי מגירות בצבע עץ ובעל ידיות אינטגרליות לבנות בהתאמה לכיור. ה"טבע" מגיע בשני צבעים: טבעי ואפור. טווח מחירים 2500 – 3200 ₪

הקו המודרני: מביא עמו סגנון עיצובי המאפיין בשנים האחרונות בתים חדשים ובמיוחד בתים  לאחר שיפוץ. העיצוב המודרני של היום מאופיין בחומרים ובצבעים מבריקים כמו זכוכית, ניקל וסוגי עץ ספציפיים בעלי גימור נקי וברמה גבוהה, הנותן הרגשה מדויקת ומסודרת למרחב כולו. הריהוט המודרני לרוב כולל גם טכנולוגיות חדישות כמו למשל פתיחת מגירות בלחיצה (במקום הידית של פעם) ותורם למראה נקי ומנגנוני טריקה שקטה. TOP BATH   בחרה להציג את הקו המודרני על ידי 6 סדרות של ארונות: ביוטי  טווח מחירים 2000-3000 ₪  איווה טווח מחירים 2200-3000 ₪ ,  נוי טווח מחירים 2800-7000 ₪ , אינדי  טווח מחירים 1500-8500 ₪   וסיטי טווח מחירים 1600-2300 ₪  בכל הדגמים הללו ניתן לשלב הרכב של מגירות ו/ או דלתות ומגוון צבעים בהתאם לבקשת הלקוח.

הקו האיטלקי: מאופיין בארונות עץ איכותי ועמיד במיוחד . העיצוב האיטלקי בעל קווים פשוטים ומודרניים המשתלבים כמעט עם כל עיצוב קיים בבית.TOP BATH  בחרה להציג את הקו האיטלקי עם סדרה אחת של ארונות: "בוקסר" – ארון אמבטיה תלוי או עומד ועליו כיור חרס אינטגרלי לבן. הארון מכיל מגירות ו/או דלתות, או שילוב של דלתות ומגירות בעלות מגרעת תחתונה המאפיינת את העיצוב האיטלקי. טווח מחירים 1800-7000 ₪   בנוסף, ניתן למצוא שידות אמבטיה אשר נותנות פתרון למקומות קטנים כגון שידת אמבטיה "אלה" ברוחב 43 ס"מ 1000 ₪ , או שידת אמבטיה "מיני אינדי" עם כיור בעומק 35 ס"מ או 40 ס"מ טוחח מחירים  2000-2800 ₪  שיכולים להתאים לחדרי אמבטיה בעלי מרחב קטן יותר. את כל הארונות ניתן להזמין בכל מידה בהתאם לדרישת הלקוח.

בכל הדגמים ניתן לשדרג את המראה למראה קלפה נפתחת עם מדפי זכוכית פנימיים במגוון גדלים וניתן להוסיף לכל הדגמים ארון שירות תואם.

רשת הום סנטר \\ מה השאלה?

פרטים נוספים במוקד הטלפוני (שיחת חינם) : 1-700-70-77-88

******************************

קו חדש של מקלחונים בגובה 190 ס"מ מבית המותג "TOP BATH"

צילום: יח"צ

שיפוץ חדר אמבטיה הוא אחד השיפוצים הפופולאריים בישראל. מידי שנה משפצות אלפי משפחות את חדר האמבטיה שלהן. ברבות השנים הפך חדר הרחצה מהחלל החבוי בבית, אשר לרוב סובל מהזנחה, לחלל בו משקיעים מעצבי הפנים ובעלי הבית את כל מרצם. התפיסה כולה עברה שינוי והחלה הבנה כי חדר הרחצה הינו אחד החללים החשובים בבית, המאפשר פינוק וזמן איכות לכל אחד בהתאם לצרכיו. בהתאם לכך, המותגים השונים התחילו לחשוב בצורה יצירתית, כדי שאף חדר רחצה לא יהיה משעמם. אפשר לומר שהמראה השקוף והיוקרתי העולה מהחיבור הקלאסי בין מים לזכוכית, מצליח לגעת בלא מעט מאיתנו, ולא בכדי הזכוכית משתלטת על חדר הרחצה.

הום סנטר, רשת ה- DIY המובילה בישראל, ואשר משווקת בחנויותיה מגוון רחב של פתרונות של מקלחונים לחדרי האמבטיה, זיהתה שבתוך תחום זה קיים צורך למידות מיוחדות אשר עד כה הלקוחות היו נאלצים לגשת לאנשי מקצוע שונים שייצרו להם מקלחונים לפי מידה מיוחדת, או לגשת ליצרניות מקלחונים שונות ולשלם תשלומים גבוהים במיוחד בגין אותו ייצור מיוחד.
לתוך צורך זה, ומהרצון לתת פתרון קל וזמין ללקוחותיה, משיקה הום סנטר ליין מקלחונים מבית מותג "TOP BATH", אחד המותגים המובילים והותיקים בישראל, סדרות של מקלחונים המיוצרים מחומרי גלם משובחים, בסטנדרט גבוה, ממגוון סוגי זכוכית, שמעניקים לקהל הלקוחות מעטפת מעוצבת ומושלמת, לחדר הרחצה והאמבט. המקלחונים אטומים למים, בהתאם לגודל החלל ולסגנון המבוקש. ניתן לבחור בין מקלחונים פינתיים או עגולים, מקלחונים חזיתיים מרשימים מאוד, מרווחים ובשלל דגמי נוספים. מבין הדגמים המובילים בקטגוריית המקלחונים והאמבטיונים, תוכלו לראות מגוון סוגי זכוכית: שקוף, פסים לרוחב (בשליש האמצעי), אסיד חלבי מלא ופפיטה.

 

"TOP BATH" מציבה סטנדרטים חדשים במקלחונים:  מקלחון בגובה 190 ס"מ , ציר חכם מתכת אל חלד , 3 שנות אחריות , 4 סוגי זכוכית כסטנדרט. כמו כן להתאמה מושלמת עבור צורכי הלקוח ניתן לבחור ולשלב מגוון צורות פתיחה מועדפת:

הדר – מקלחון פינתי – 2 דלתות פתיחה – פנימה והחוצה טווח מחירים 950-1300 ₪ פטל – מקלחון פינתי מתקפל פנימה והחוצה (הרמוניקה). פתיחה מקסימלית לנוחות מרבית וגישה אל פנים המקלחון. טווח מחירים  1600-2000 ₪   אורן מקלחון פינתי – 2 קבועים ו 2 דלתות פתיחה פנימה והחוצה טווח מחירים  1300-1700 ₪  אשל – מקלחון פינתי – 2 דלתות חזית – פתיחה פנימה והחוצה ודופן צד קבועה. 2100-2600 ₪  הדס – מקלחון פינתי מרובע – 2 קבועים ו 2 דלתות פתיחה, בהזזה קלה על מסילה. טווח מחירים 800-1200 ₪  חצב – מקלחון פינתי הרמוניקה, בשילוב דופן קבועה הכוללת מוט חיזוק. פתיחת דלתות פנימה והחוצה בצורה מקסימלית, המאפשרת נוחות מרבית וגישה אל פנים המקלחון. טווח מחירים 1700-2100 ₪ רקפת – מקלחון חזית – 2 דלתות פתיחה, פנימה והחוצה. טווח מחירים 900-1300 ₪  אלון – דופן קבועה המחוברת לקיר עם מוט חיזוק. משמשת גם כדופן צד המשלימה מקלחון חזית. מחיר 1000 ₪ לבנת – מקלחון הזזה עגול, 2 קבועים ו 2 דלתות פתיחה בהזזה קלה על מסילה.  4 מערכות גלגלי אל חלד בכל דלת, לתנועה קלה ושקטה. מחיר 850 ₪  שקד – מקלחון עגול פינתי מעוצב – 2 קבועים ודלת אמצע, נפתחת ימינה או שמאלה. מחיר 1600 ₪  סחלב – מקלחון פינתי עגול – 2 קבועים ו 2 דלתות

 

פתיחה פנימה והחוצה. מחיר 1300 ₪. רותם – אמבטיון חזית המורכב מדופן קבועה ודלת פתיחה פנימה והחוצה. 800 ₪  חרוב – אמבטיון מתקפל פנימה והחוצה (הרמוניקה) – פתיחה מקסימאלית לנוחות מרבית. מחיר 1000 ₪  אזוב – דופן אמבטיה הנפתחת פנימה והחוצה. מחיר 600 ₪  דולב – דופן קבועה על אמבטיה, כולל מוט חיזוק. מחיר 550 ₪

עם מקלחוני "TOP BATH" זה מרגיש ממש כמו בספא,  אצלך בבית… 
כולם מוזמנים להצטרף לחגיגת מקלחונים מרעננת !

רשת הום סנטר \\ מה השאלה?

פרטים נוספים במוקד הטלפוני (שיחת חינם) : 1-700-70-77-88

*******************************

אומנות הקרמיקה – מגוון המותגים שניתן לרכוש ברשת בתחום הקרמיקה את המותג הספרדי המוביל – Argenta

צילום: יח"צ

מותג Argenta הינו מותג צעיר ודינאמי, אשר מתפתח באופן נרחב בשנים האחרונות. מטרת המותג היא לחקור את השוק הנוכחי ולספק את צרכיו עם פתרונות טכניים ואסתטיים.

מוצרי ARGENTA מיוצרים בטכנולוגית הייצור הגבוהה ביותר הקיימת כיום בשוק, והיא מהווה את חוד החנית מבחינת חדשנות בתחומי עיצוב האריחים והגדלים השונים.

ב 14 שנות קיומו, המותג Argenta הוא אחד המובילים בתעשיית הריצופים והחיפויים בספרד, עם יותר מ-20 מיליוני מ"ר בשנה במגוון רב של גדלים וסוגים של ריצופים וחיפויים. שימת הדגש של המותג בפיתוח של מוצרים חדשים, והאבולוציה של המותג באים יד ביד עם מדיניות החברה: מסירות, אוריינטציה שיווקית מוטת לקוח, שירות, איכות ועיצוב אשר מעניקים ערך למוצרים שלהם ובכך מבססים את המותג כמוביל בשוק זה.

המותג מציע מגוון רחב של עיצובים מודרניים, כפריים, רטרו בהתאם לרצון הלקוח והשפה עיצובית הנדרשת. את מגוון המוצרים ניתן למצוא בכל אחד ב-17 אולמות התצוגה של אולמות האמבטיה של רשת הום סנטר ברחבי הארץ . 

מחירי חיפויי מותג Argenta ברשת הום סנטר:

חיפוי קיר דמוי אבן במגוון מידות החל מ- 59.90 ₪

חיפוי קרמיקה לאמבטיה במגוון מידות החל מ-  59.90 ₪

ריצוף קרמיקה דמוי פרקט במגוון מידות החל מ- 59.90 ₪

ריצוף גרניט פורצלן דמוי פרקט במגוון מידות החל מ- 79.90 ₪

 

רשת הום סנטר \\ מה השאלה?

45 סניפים באתרים מסחריים, קניונים ושטחי מסחר ברחבי הארץ

פרטים נוספים במוקד הטלפוני (שיחת חינם) : 1-700-70-77-88

חפשו אותם בפייסבוק או באתר הבית: www.homecenter.co.il