כותרות אחרונות
Search

הדוגמנית, שחקנית תילן בלונדו מצטרפת לנבחרת החלומות של מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS

 מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS מצרף לנבחרת החלומות שגרירה בינלאומית חדשה: תילן בלונדו

 THYLANE BLONDEAU דוגמנית, שחקנית ,נערת ה"איט" צרפתייה ואייקון בהתהוות

 

  • תילן בלונדו על בחירתה לשגרירה חדשה של לוריאל פריז: כבוד גדול הוא להצטרף למשפחת לוריאל פריז, אחד ממותגי היופי המדהימים ביותר עליו תמיד חלמתי. קיבלתי היום את המתנה הטובה ביותר לכבוד יום הולדתי ה-16, הזכות לעבוד לצד כישרונות יופי ודוברים/ות אותם/ן הערצתי מאז ומתמיד. בלוריאל פריז אני מרגישה שאני יכולה להיות אני עצמי, להגן על הערכים החשובים לי כמו ביטחון עצמי והערכה עצמית. כשההרפתקה, למעשה, רק מתחילה".

 

  • נבחרת החלומות של המותג לוריאל פריז מורכבת מכוכבות בינלאומיות ומובילות דעה המגיעות מכל קצוות העולם ומייצגות את הפנים השונות של היופי הנשי בהן: מריה בורג'ס, לארה סטון, ג'ולייאן מור, דוטסון קרוס, ליה קבדה, ג'ניפר לופז, אנדי מקדואל, אווה לונגוריה, פרידה פינטו, איימי מאלינס ועוד….

 

צילומים: יחצ לוריאל פריז

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS מצרף בימים אלה שגרירה בינלאומית חדשה: תילן בלונדו. תילן לנה-רוז בלונדו שייכת לדור החדש של מוזות דיגיטליות אשר סוללות בעצמן את הדרך שלהן ומראות את הערך והשווי שלהן בפשטות נוגעת ללב.

כמי שנולדה לעולם היופי הדיגיטלי המוכר לה היטב, היא מהווה מקור השראה לנשים צעירות רבות אשר מבקשות למצוא ביטחון עצמי והעצמה. הדוגמנית, השחקנית ונערת ה"איט" הצרפתייה מציינת את כניסתה לתפקידה החדש כדוברת הבינלאומית של לוריאל פריז בחודש אפריל- חודש יום ההולדת ה16 שלה. אבן דרך סמלית בחייה אותה תחגוג עם משפחתה החדשה, משפחת לוריאל פריז.

 

עם הסגנון הצרפתי הטבוע בדמה, תילן בלונדו בולטת בהופעתה המדהימה והמרשימה, עם העיניים הכחולות הענקיות והשפתיים המשורבבות. כמי שהופכת לאייקון מבטיח, היא הצטלמה לצלמי האופנה הגדולים ביותר, כיכבה על גבי השערים של ג'לוס JALOUSE ול'אופיסייל ושיחקה לראשונה בסרט באורך מלא. כיום, כשהיא מפתחת את קריירת האופנה הבינלאומית שלה תילן היא דמות בולטת בקרב דור ה-Z ה"זי" החדש.

 

צילומים: יחצ לוריאל פריז

עם 1 מיליון עוקבים באינסטגרם, חשבון טוויטר, סנאפצ'ט וערוץ ביוטיוב שם היא משתפת בעצות היופי שלה, תילן נולדה לעולם היופי הדיגיטלי, המוכר לה היטב. היא יוצרת בעצמה את התדמית שלה, כותבת בעצמה את הסיפור שלה, כל תמונת סלפי שלה או כל סרטון וידאו לקהילה שלה הם הצהרה של הערכה עצמית והעצמה. היא לוקחת את החיבור הדיגיטלי לרמה גבוהה יותר, ומתקשרת ישירות עם מעריצים, בפשטות יפהפייה.

 

פייר-עמנואל אנז'לוגלו Pierre-Emmanuel Angeloglou, הנשיא העולמי של לוריאל פריז  על הבחירה בתילן: "בהיותה מקור השראה לאלפי נשים צעירות, תילן היא הקול של הדור שמקדיש יותר זמן לאינטרנט ולרשתות החברתיות מאשר כל הדורות לפניו, כשבני הדור הזה משתפים בתמונות יותר מאשר במילים. הדור הזה זקוק לדוגמנים/ות שאפתניים/ות אשר מפרשים/ות מחדש את היופי ומשפיעים/ות על היופי דרך היצירתיות והסגנון שלהם/ן. לוריאל פריז שמחים לצרף למותג אשר דוחף את היופי הדיגיטלי