כותרות אחרונות
Search

ה"בית בקצה הנוף" מארח את הזמר איתי פרל

"הבית בקצה הנוף" מארח איתי פרל

אחרי שלושה אלבומי סולו: ״בנות״ 2005, ״מים מתחת לגשר״ 2008, ״מסע בלוז״ 2012  ואינספור שיתופי פעולה: ״הנה באתי הביתה״ 2010 עם דנה ברגר, ״קפטן דנימו ונערי הסיפון״ 2013 עם דן תורן ושנים של הופעות לצד המאסטר יוני רכטר, לצד כתיבת שירים ולחנים לזמרים רבים (מירי מסיקה, גידי גוב, אריק סיני ועוד)  יוצא איתי פרל במופע ייחודי של בלוז ושירי דרך –  סיפורים קטנים וניגונים גדולים מיוחדת. היעד הפעם,  הבית בקצה הנוף. 

איתי פרל יופיע עם שירים חדשים לקראת אלבום חדש כשהוא מלווה בנגנים ויוצרים באר-שבעים מהשורה הראשונה: נדב אזולאי, גיל נמט ודודו חמד.

מכירות הכרטיסים כבר החלה.

תאריך: 02.02.2017 (חמישי)

דלתות: 20:00

תחילת הופעה: 22:00

Waze: הבית בקצה הנוף

מחיר: 60 ₪   (סטודנטים 50 ₪ )

להזמנות: 04-6921217

www.habaitbnof.com

 

איתי פרל יופיע עם שירים חדשים לקראת אלבום חדש – צילום: יח"צ

בין כבישיו המפותלים במעלה יער בירייה, יתגלה מולכם ה"בית בקצה הנוף", ממלכת טבע קסומה, חלקת אלוהים משגעת עם נוף עוצר נשימה .  צוות המקום יקבל את פניכם בהמון חום ואהבה ממש כמו בבית.  המתחם נמצא על צלע הר ביער בירייה שבגליל העליון וצופה על עמק החולה, הגולן ורכס החרמון.

בירידה בשביל אבן, תיכנסו אל תוך חלל המקום המעוצב כולו בחפצי אומנות שרובם עשויים בולי עץ כבדים המשולבים סוגי מתכות שונים. רצפת עץ, שולחנות ישיבה, ריהוט אלטרנטיבי ותנורי עץ המשלים את האווירה הביתית והכפרית באופן אולטימטיבי.

במקום תפריט חלבי ועשיר מאוד עם מאפים, לחמים, פיצות ועוגות וכולם נאפים במקום. חלק מהתבלינים וצמחי התה מגיעים היישר מגינת התבלינים בממלכת הטבע שלנו.

במתחם החיצוני תמצאו פינות זולה שונות הפזורות על פני טרסות משגעות המשקיפות אל עמק החולה והחרמון וישנן 3 "מרפסות" עשויות דק המשקיפות אל נוף הפרא המשגע, צמחיית פרא, עשבי תבלין ופריחה לפי עונות השנה – בוודאות הנקודה היפה ביותר באזור הצפון.

אז אם חיפשתם ממלכה קסומה, מנותקת ומחוברת לטבע – ה"בית בקצה הנוף" הוא המקום המתאים עבורכם, להגיע עם בני הזוג לחופשה רומנטית או עם המשפחה להנאה מדהימה, לאכול טוב וליהנות מהטבע ו