כותרות אחרונות
Search

הבית בקצה הנוף חוגג את השנה החדשה בערב קולינרי מדהים ובמסיבת פאנקי 60' 70'

סילבסטר 2017 בבית בקצה הנוף

הבית בקצה הנוף חוגג את השנה החדשה בערב קולינרי מדהים ובמסיבת פאנקי 60' 70'

במקום יוגש תפריט אשר נבנה במיוחד עבור האירוע.

תוכלו ליהנות ממנות פתיחה עשירות כמו פטריות פורטבלו במרינדת עשבי תיבול ושמן זית צלויות על האש עם פרמז'ן, בטטה מדורה, סלט ירוק מטבלים, לחמים הנאפים במקום, פילטים של דגים טריים לבחירה, וקינוחים משגעים.

לקראת חצות קצב המוזיקה יעלה ולאחר הנשיקה המסורתית נרקוד אל תוך הלילה.

nof-2

מכירות הכרטיסים כבר החלה.

הכרטיס כולל את ארוחת הערב של-FixMenu  + מסיבת הריקודים עם DJ מקפיץ.

ארוחת הערב: 21:00-23:00

מסיבה: 23:00 עד אור הבוקר

Waze: הבית בקצה הנוף

מחיר: 320 ₪ לזוג + 2 כוסות יין הבית על חשבוננו | 600 ₪ לרביעייה + 2 כוסות יין הבית על חשבוננו.

בנוסף תוכלו ליהנות מאלכוהול משובח הקיים במקום.

בין כבישיו המפותלים במעלה יער בירייה, תתגלה מולכם ממלכת טבע קסומה, חלקת אלוהים משגעת עם נוף עוצר נשימה וזה הבית בקצה הנוף.  צוות המקום יקבל את פניכם בהמון חום ואהבה ממש כמו בבית – הבית בקצה הנוף.

nof-4

המתחם נמצא על צלע הר ביער בירייה שבגליל העליון וצופה על עמק החולה, הגולן ורכס החרמון.

בירידה בשביל אבן, תיכנסו אל תוך חלל המקום המעוצב כולו בחפצי אומנות שרובם עשויים בולי עץ כבדים המשולבים סוגי מתכות שונים. רצפת עץ, שולחנות ישיבה, ריהוט אלטרנטיבי ותנורי עץ המשלים את האווירה הביתית והכפרית באופן אולטימטיבי.

במקום תפריט חלבי ועשיר מאוד עם מאפים, לחמים, פיצות ועוגות וכולם נאפים במקום. חלק מהתבלינים וצמחי התה מגיעים היישר מגינת התבלינים בממלכת הטבע שלנו.

nof-5

במתחם החיצוני תמצאו פינות זולה שונות הפזורות על פני טרסות משגעות המשקיפות אל עמק החולה והחרמון וישנן 3 "מרפסות" עשויות דק המשקיפות אל נוף הפרא המשגע, צמחיית פרא, עשבי תבלין ופריחה לפי עונות השנה – בוודאות הנקודה היפה ביותר באזור הצפון.

nof-3

אז אם חיפשתם ממלכה קסומה, מנותקת ומחוברת לטבע – הבית בקצה הנוף הוא המקום עבורכם לאכול טוב או גם לשתות קפה, ליהנות מהטבע ולהגיע עם בני הזוג לחופשה רומנטית או עם המשפחה להנאה מדהימה