כותרות אחרונות
Search

האם הציבור הישראלי כבר לא חושש לקנות רכבים עם קילומטראז' גבוה ?

ירון בר, עוזר מנכ"ל באדג'ט ואחראי על מכירת רכב מיד ראשונה: "התחרות העזה בשוק מביאה בשורה לקהלים שעד כה לא יכלו להרשות לעצמם רכבים חדישים במחירים מאוד נמוכים". במבצע סוף עונה שהסתכם בהצלחה, ובו הוצעו מאות רכבים במחירי הנחה של 45% נצפתה תזוזה ברורה בהעדפות הצרכן

במסגרת המבצע הוצעו רכבים משפחתיים במחירים החל מ- 43,500 ₪ לשנתוני 2011 ורכבים קטנים יותר כדוגמת יונדאי איי 20 הפופולארית החל מ- 34,500 ₪

הלקוח הישראלי מייחס חשיבות גבוהה יותר לשנתון גבוה מהיקף הקילומטראז'. על פי נתוני חברת באדג'ט הלקוחות  כבר לא מייחסים חשיבות כל כך גבוהה לנושא הקילומטראז' , כפי שעשו בעבר ומעדיפים רכבים חדישים יותר ובעלי שנתון גבוה. כך לדוגמא, לקוח הבוחן את  האופציות העומדות לרשותו בסכום מסוים שהקציב לצורך רכישת רכב   ושוקל  לרכוש רכב  בשנתון 2011 עם מעל 100,000 ק"מ או לרכוש רכב משנת 2008 שנסע כ 70,000-80,000  ק"מ  יעדיף, על פי נתוני חברת באדג'ט, רכב חדיש יותר מרכב שנסע פחות.

budget 1 

"מסלולי האחריות כיום רבים ומגוונים ויש שוני מהותי בין חברה לחברה ובין רכב לרכב, טוען ירון בר, "רוב הרכבים שנמכרים אצלנו כוללים מסלולי אחריות שנותנים ללקוח כיסוי מקיף  וזאת להבטיח לא רק מחיר אטרקטיבי אלא גם שקט ובטחון במוצר שרכש

בבאדג'ט מציינים העדפות ברורות ברכישת רכב בשנת 2015:

רכב טויוטה קורולה מוביל ברשימה עם 27% מהמכירות

מאזדה 3 במקום השני עם 22% מהמכירות.

במקום השלישי, הוא רכב ה יונדאי i20 סופרמיני המבוקש ביותר עם 18% מהמכירות.

(הוא עשוי היה  להגיע למקום השני  אולם לאור מגבלת מלאים ירד למקום שלישי)

במקום הרביעי מיצובישי לנסר עם נתח של 10% מהמכירות.

 

"קיימת מגמה ברורה של   ביקוש ער לג'יפונים מכל הסוגים. ההיצע כרגע מצומצם מאוד בכל השוק היות וכניסת הג'יפונים הקטנים החלה יחסית מאוחר משנת 2013 ואילך. ההיצע ידביק את הביקוש ואנחנו מאמינים שבשנים הקרובות יותר רכישות ייעשו לכיוון זה על חשבון פלח המשפחתיות הקלאסי"  הוסיף ירון בר. 

חברת באדג'ט היא חברה בינ"ל עם 20 סניפי שרות בארץ העוסקת במכירת רכב והשכרת רכב בחו"ל. מעניקה מגוון אפשרויות להשכרת רכב ללקוחות פרטיים ועסקיים, ליסינג במגוון רחב של תכניות עפ"י צרכי הלקוח.