כותרות אחרונות
Search

האם הגיע הסוף לשליטה של "גלבוע" על שוק התיירות?

האם הגיע הסוף לשליטה של "גלבוע" על שוק התיירות?

תוכנת "גלבוע" המוכרת היטב לכל העוסקים בתחום התיירות שולטת בכ70% מהשוק המקומי אך אינה מציעה פתרונות כוללים. חברת סטארט אפ ישראלית פיתחה תוכנת ALL IN ONE  ומציעה פתרונות לכל ההיבטים הלוגיסטיים והתפעוליים בתחום תיירות הקבוצות

טור דה פראנס, ATLANTIS TRAVEL ו- SUNWAY ISRAEL
כבר משתמשים בפלטפורמה

בימים אלה עומדת החברה לקראת סבב
גיוס הון נוסף בהיקף של 2.5 מיליון דולר

מעל 3 מיליון מבקרים המגיעים לישראל בכל שנה מכניסים למשק מעל 40 מיליארד שקלים. בתחום התיירות הנכנסת בכלל ובתיירות הקבוצות בפרט יש לא מעט שחקנים אשר עד היום עבדו עם מספר מערכות במקביל. כל מערכת נותנת מענה לפעולה אחת מה שיוצר סרבול, חוסר יעילות וכתוצאה מכך בזבוז זמן ומשאבים רבים.

MANAGE YOUR TRIP הוקמה על ידי רפאל אמזלג, יהודי עולה חדש מצרפת, מומחה בתחום התיירות אשר יחד עם שותפיו פיתחו פתרון תוכנה לאותם שחקנים אשר מבוסס על עקרון ALL IN ONE המכסה את כל ההיבטים התפעוליים והשיווקיים של החברות העוסקות בתחום תיירות הקבוצות. למעשה מדובר בפלטפורמה אחת המציעה פתרונות יעילים, נגישים ונוחים לתכנון טיולים, אופרציה ושיווק ללקוחות.

הממשק מבוסס CRM  והינו מעין לב פועם המרכז כלי לניהול ותקצוב טיולים, מערכת לניהול קשרי לקוחות, פרסום ושיווק ובנוסף אפליקציות לניתור בזמן אמת אחר הנעשה בשטח בזמן הטיולים, מה שמאפשר לנהל משברים ולתת שירות טוב יותר. לכל שחקן, ממשק משלו אשר מחובר לאותו "לב" היושב בענן ומאפשר לו , לנהל את העסק בצורה רוחבית כאשר כל הגורמים המעורבים מסונכרנים מה שמאפשר למשתמשי MYT להגדיל את התפוקות ואת ההכנסות שלהם.

אם מדובר בחברה שרוצה לארגן טיול קבוצתי, הממשק מציע לה אינטראקציה עם אנשי מפתח ונותני שירותים, דרכו ניתן לשלוח מיילים לקיים שיחות צ'אט עם הספקים, ניהול מו"מ ועוד והכל בממשק אחד.  בנוסף , מערכת ניהול הבק -אופיס המתקדמת שמציעהMYT הופכת את הטיפול החשבונאי למהיר וקל.

חשוב להדגיש שמדובר במערכת B2B . עיקרה של המערכת להיות כלי העבודה של כל גורם מקצועי שעובד בתעשיית התיירות המאורגנת (Incoming Tour operator, Tour Operator, סוכן נסיעות וספק מכל סוג). יחד עם זאת ניתן לשלוח בקליק אל כלל משתתפי הטיול את תיקי ההרשמה, פרטים אודות המסלול ולינק להורדת אפליקציה שתעזור להם להתמצא במשך הטיול.

החברה פועלת לפי מודל SAAS  , מדובר במנוי חודשי מתחדש לפי משתמש אשר מקנה כניסה למערכת. המודל הנפוץ הזה מטיב עם המשתמשים-כבר אין  צורך באחזקה ותחזוקת שרת. וכמו כן אין צורך בלעדכן updates  לתוכנה. הכל נעשה בענן ללא פעילות של המשתמש. למעשה כדי להתחיל להתשמש במערכת כל שהמשתמש זקוק לו הוא חיבור אינטרנטי תקין בלבד.

"אחד האתגרים שהתמודדנו איתם בפיתוח המערכת" מספר רפאל אמזלג, מנכ"ל ובעלים של חברת MYT "הוא שכאשר מרכזים את כל המידע של המשתמש במקום אחד בענן, יש צורך בלנהל אותו נכון ולחסוך כל כפילות. מעבר לתיכנון מערכת מאוד קפדני שמשקף את הצרכים של התעשייה הזו אנחנו עובדים על אלגוריתם של  BIG DATA ANALYSISלעולם התיירות,  שבכוחו יהיה להפגיש בין נותני שירות למארגני טיולים".

לפני כשלוש שנים הצליחה החברה לגייס את סכום ההשקעה הראשוני לפיתוח על ידי קרן צרפתית בשם MCPARTNERS. עשרות לקוחות מעניינים כמו טור דה פראנס,ATLANTIS TRAVEL, SUNWAY ISRAEL כבר משתמשים בפלטפורמה ובימים אלה עומדת החברה לקראת סבב גיוס הון נוסף בהיקף של 2.5 מיליון דולר .