כותרות אחרונות
Search

האביזרים שישדרגו לכם את הטיול!

כל מי  שארז מזוודה לטחול בארץ ובחו6ר"ל מכיר את ההתחבטות: כיצד להכניס עוד פריטים? איך לייצר מקום? כיצד לשמור על הבגדים שלא יתקמטו?

Eagel Creek – מותג מוצרי ואביזרי הנסיעות המובילה והאיכותית בעולם מציג את ה – Pack it system – אריזה חכמה בקוביות ואת ה –  folder – המעטפה השומרים שהבגדים לא יתקמטו כך גם חווית הטיול משתדרגת! – ניתן לרכישה בחנויות המטיילים.

EGR_Step4 2

pack it system מקסימום אריזה במינימום מקום

איפה הגרביים שארזתי? לקחתי בסוף את החולצה של הילד? כל השאלות הללו הופכות לנחלת העבר עם לpack it system.מדובר באריזות  בצורת קוביות המגיעות במגוון צבעים ובארבעה גדלים שמטרתם להוות את "המגירות" של המזוודה.

ההבחנה בין אריזה בצבע אחד שמכילה חולצות לבין צבע אחר שמכילה גרביים- הופכת את המזוודה לידידותית ביותר עבור אורז יחיד או משפחה שאורזת יחד במזוודה אחת. במזוודה נוצר מעין לגו- וכל אחד יודע מה החלק שלו ומה הוא מכיל.

כשמגיעים ליעד אחרי שעות של נסיעה- הדבר האחרון שרוצים לעשות, להתחיל ללכת 'לאיבוד' במזוודה. Pack it system  מונע  חיפוש ממושך והופך את המסע לקל יותר בהיבט הציוד. בנוסף, ישנם גם קוביות דו צדדיות- במטרה להבחין בין בגד מלוכלך לנקי. המוצר אינו מתבלה- עשוי מחומרים איכותיים שנשארים שנים. ה – Pack it system יעזור לנו לא רק לטיול, רבים משתמשים באריזות אלה גם בבית, בארון הפרטי!

מחירים  49-89 שח

EGR_Step4 1

folder – שומר על עד 12 חולצות מכופתרות מגוהצות

אנשי עסקים מכירים את זה כשמגיעים ליעד, ממהרים לפגישה ומגלים שהחולצות לא שרדו ועכשיו צריך לגהץ אותן מחדש. וכאן נכנס לתמונה folder !! אבל לא רק עבורם נוצר ה – folder ,  גם עבור חצאיות מבדים עדינים, שמלות, ג'קטים וכל פריט לבוש אחר שחשוב לנו לשמור עליו נקי ומגוהץ.

אז מה זה ה – folder, מדובר במוצר דמויי מעטפה – המגיע בשני גדלים ושומר על הבגד בדיוק כפי שמניחים אותו, שלא יתקמט.בנוסף, ישנה שבלונה שבעזרתה ניתן להכניס את הבגד בצורה מדויקת ומסודרת בכדי שיישמר.

מחיר:

פולדר קטן- 115

פולדר גדול 125

מגיע במגוון צבעים

את המוצרים משווקת בלעדית חברת ולוסטי מרקטינג. חברה מובילה בתחות המחנאות ואביזרי הנסיעות בישראל. החברה משרתת מעל 300 חנויות ברחבי הארץ ומספקת להם מוצרים ברמה גבוהה ושירות מצוין