כותרות אחרונות
Search

דנה ויתקון מונתה למנכ"לית חברת לבנת פורן – זכויות רפואיות

דנה ויתקון מונתה למנכ"לית חברת לבנת פורן – זכויות רפואיות

ויתקון ששימשה בשנתיים האחרונות כמשנה למנכ"ל, תעבוד לצד הבעלים והיו"ר של החברה לבנת פורן

דנה ויתקון (41) קודמה לתפקיד מנכ"לית חברת לבנת פורן – זכויות רפואיות. ויתקון שעובדת בחברה כבר 5 שנים, שימשה בשנתיים האחרונות בתפקיד משנה למנכ"ל. במסגרת עבודתה ובפרט בשנתיים האחרונות, ויתקון הייתה אחראית לכמה מהמהלכים המרכזיים שבוצעו בחברה, ואף ניהלה את המעבר שביצעה החברה מארגון יזמי, לארגון המונה 150 עובדים, עם צוות ניהולי, רופאים מומחים, מנהלי מימוש זכויות רפואיות, נציגים ואנשי מקצוע ותיקים. 

 

דנה ויתקון, נשואה + 4 ילדים, עוסקת כבר כ-20 שנה בעולמות הניהול והשירות. לפני הגעתה ללבנת פורן, ויתקון הייתה אמונה בין היתר גם על הקמתו ותפעולו של מוקד שהעסיק 150 נשים חרדיות. 

 

לבנת פורן: "דנה היא מנהלת מהמעלה הראשונה ומאז כניסתה לחברה למדה את התחום על בוריו. היא הובילה בהצלחה מספר שינויים אירגוניים שעיקרם אימוץ משימות ושגרות ניהוליות המבטיחות השגת יעדים אישיים, מחלקתיים וארגוניים, זאת במטרה להרחיב את המענה שאנו מספקים ללקוחות ולהבטיח את שביעות רצונם, כמו גם את שביעות רצונם של עובדי החברה. אני גאה לקדם את דנה לתפקיד מנכ"לית בחברה, הן כי היא ראויה לכך, הן כי חשוב היה לי לקדם עובדת מתוך החברה ולא מועמד חיצוני, והן כי נושא קידום נשים ומתן הזדמנויות לנשים עומד מזה שנים לנגד עיני. דנה מהווה דוגמא מצוינת לאישה שאם רק הסביבה מספקת לה הזדמנות – היא תגיע להישגים מדהימים. אני בטוחה שהיא תצליח בתפקידה החדש ומאחלת לכולנו ולכל לקוחותינו שנמשיך להצליח ביחד."