כותרות אחרונות
Search

"דורי קמחי – תאורה אדריכלית" משיקים: קולקציית תאורה סמויה עמידה במים בייצור כחול-לבן!

חדש ! "דורי קמחי – תאורה אדריכלית" משיקים: קולקציית תאורה סמויה עמידה במים בייצור כחול-לבן!

תשכחו מגופי התאורה שאתם מכירים עד היום, תשכחו מגופי תאורה שאינם עמידים במים ומנורות מסורבלות הדורשות תחזוקה. וקבלו לראשונה בישראל לאחר שנים של פיתוח, קולקציית תאורה סמויה עמידה במים בייצור שכולו כחול-לבן! מבית "דורי קמחי – תאורה אדריכלית"

dorik 2

צילום: אסף ברנר

התאורה הסמויה היא למעשה מערכות המגיעות כשקועות או תלויות ויתרונן הוא ביכולת לשלבן באופן אופטימאלי כחלק מעיצוב הפנים של החלל. מערכות אלה "מדברות" בשפה עיצובית נקייה ויכולות להיות מוטמעות או בולטות, על פי הצורך והטעם האישי. יתרון נוסף של המערכות, הוא גמישות וקלות ההתקנה שלהן (מערכת NTR- No Tools Required). מערכות אלה משולבות בנורות חסכוניות במיוחד ויכולות להגיע במגוון אינסופי של תצורות.

dorik 9

צילום: אבי בר

החידוש הטכנולוגי הוא תאורה סמויה שהיא גם מוגנת מים! מדובר בפרופילי תאורה סמויים, עטופים חומר סיליקוני חדשני האוטם את הלד בתוך גוף התאורה ואינו מפריע לתפקודו. גוף התאורה יכול להיות שקוע בתוך חלל רטוב כמו בריכות, מקלחונים, אקווריומים ולהאיר מבפנים כלפי חוץ, כלומר "להאיר את המים". אנו יכולים לקחת כל גוף תאורה קיים ולהפוך אותו לאטום לחלוטין ובכך ליצור המשכיות בעיצוב התאורה לבית. את הגוף שנמצא בסלון/ מטבח ניתן לשים בגינה בחוץ/ בחדר הרחצה וכך לשמור על אחידות אדריכלית עיצובית.

dorik 5

: דורי קמחי בעלים ומעצב יחד עם הבן תמיר קמחי – צילום: אבי בר

בישראל יש קושי בכל הנוגע לאיטום גופים, אנו חיים במדינה חמה עם שינויים קיצוניים במזג האויר, מה שגורם להתבלות מהירה של גופים הנמצאים בחוץ שעות רבות. הפיתוח החדשני נותן פתרון מוחלט לבעיה- בתוך הגוף עצמו אין אוויר, כך שאין למים לאן להיכנס. יתרון נוסף של הלד בא לידי ביטוי גם במחיר- חסכוני מאד בצריכת אנרגיה ובעל אורך חיים ארוך.

dorik 6

צילום: אבי בר

על פי דורי קמחי, מעצב המותג: "אנו נרגשים לחשוף לראשונה בישראל את הפיתוח החדשני ולהיות הראשונים שמביאים את הבשורה בייצור שכולו כחול-לבן. מדובר במהפכה בתחום התאורה בישראל המאפשרת ליצור עיצוב חלל בצורה אחידה, בטוחה ועמידה. שימוש באותם גופים לאורך החללים השונים יוצר מראה אחיד וזו קפיצה טכנולוגית שנותנת שלמות עיצובית. אנו פועלים כל העת כדי להמשיך להתחדש, להפתיע ולסייע לקהל לקוחותינו להפיץ כמה שיותר אור".

dorik 4

צילום שי אפשטיין

גופי התאורה מיוצרים בהתאמה אישית, לפי מידות החלל בהתאם לבקשת הלקוח, והמחירים משתנים מגוף תאורה אחד לגוף תאורה אחר.

היכן ניתן להשיג: באולם התצוגה ברח' קיבוץ גלויות 32 ת"א, באתר: http://www.kimhi.co.il/ ובטלפון: 03-682-3857. חפשו אותם גם בפייסבוק

dorik 7

עובדי המפעל מרכיבים ידנית את גופי התאורה – צילום: אבי בר

dorik 8

עובד המפעל מרכיב ידנית את גופי התאורה – צילום: אבי בר

דורי קמחי – תאורה אדריכלית הינה אחת החברות המובילות בתחום התאורה בישראל. החברה פועלת קרוב ל-50 שנה במהלכם הטכנולוגיות השתפרו, העיצובים השתדרגו ושפת האור והתאורה הלכה והשתכללה. החברה מציעה פתרונות תאורה הן למרחבים פרטיים והן למרחבים ציבוריים כגון בתי מלון, מסעדות, מועדונים, רשתות שיוויק, מרכזי קניות ועוד.  גופי התאורה מתוכננים ומיוצרים במפעל המקומי בפיתוח שכולו כחול – לבן באופן התואם את צרכי הלקוח.