כותרות אחרונות
Search

דגל בריטניה נכנס לעולם עיצוב האופנה והפנים

God Save The Queen

ממש לא מזמן שברה המלכה אליזבת את שיא השיאים והפכה למונרך הותיק בממלכה הבריטית. בית המלוכה המקומי עושה הדים בעולם כולו והפך את האי לאטרקציה תיירותית מהמעלה הראשונה, אך לא רק הוא- אחד האייקונים המזוהים ביותר בעולמות עיצוב האופנה והפנים הוא דגל בריטניה, אותו דגל שעושה שימוש נכון ובמאסות מדויקות בצבעי אדום, לבן וכחול ולא פחות חשוב, בזכות בדוגמתו הגיאומטרית היחודית שהפכה מזמן לסמל בינלאומי.

degelbr 2

Items industrial, האחות הצעירה והתוססת של Items  המוכרת והאהובה משוק הפשפשים, המציעה   ריהוט בניחוח רטרו עם טוויסט תעשייתי, מחוספס עם מראה מעט משומש, מציעה ורסיות מדליקות של פרטי ריהוט עליהם מוטבע בגאון דגל הממלכה. לדברי גילי מושקטל, "הדגל הבריטי צבר תאוצה בגזרת עיצוב הפנים כבר משנות ה-20 של המאה הקודמת. ניתן לראות את שילובו לאורך העשורים בעיצוביהם של מיטב המעצבים שפעלו באירופה וארצות הברית. ההד שקיבלה דוגמה הדגל והצלחת הפריטים בכיכובה בצורה גורפת, מזכים אותה גם במאה ה-21 בעמדת כוכב שלא נס ליחו.

degelbr 3

ולא רק בריהוט – דגל בריטניה יכול לבוא לידי ביטוי במספר אופנים ובאינסוף גדלים ורבדים בחלל. חי נתן, מבעלי א.א מראות המתמחה בכל הקשור לשילוב זכוכית מודפסת כאלמנט עיצובי יוקרתי, "דוגמת דגל בריטניה כל כך חזקה ומשמעותית שהיא יכול לשפוך אור, לצקת את הקונספט העיצובי של החלל כולו ולהוות Focal Point של ממש. היופי באייקון האלמותי הזה הוא במידתיות המדוייקת של הדוגמה ובסכמת הצבעים הבסיסית שמתאימה למעשה לכל חלל.