כותרות אחרונות
Search

דאסו סיסטמס, תציג כיצד פלטפורמת 3DEXPERIENCE מסייעת לתעשייה, לממשלות ולתושבים ברחבי העולם לדמיין

דאסו סיסטמס תציג פתרונות לקיימות אורבנית ב"וועידת ערי עולם" בסינגפור

יקומי 3DEXPERIENCE מספקים מבט אל העתיד של משאבים עירוניים, שירותים, תשתיות ולוגיסטיקה

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, תציג כיצד פלטפורמת 3DEXPERIENCE מסייעת לתעשייה, לממשלות ולתושבים ברחבי העולם לדמיין, לפתח ולחוות פתרונות אורבניים ברי-קיימא, במסגרת וועידת ערי עולם (World Cities Summit) שתתקיים בסינגפור בין ה- 10 ל- 14 ביולי 2016. החוויות אותן תציג החברה בוועידה יכללו עולמות וירטואליים באמצעות HTC Vive.

האוכלוסייה העירונית הגדלה צפויה להוות 75 אחוז מאוכלוסיית העולם עד שנת 2020, וכבר היום ערים גדולות צורכות יותר ממחצית האנרגיה המופקת, ופולטות 80 אחוז מפליטות הפחמן העולמיות. דאסו סיסטמס מכירה בכך שניתן לענות לאתגרים של עיור  באמצעות העמדת אנשים במרכז תהליכי התחדשות, ולאפשר לבעלי תפקידים בעיריות, אזרחים ועסקים לעבוד יחדיו.

בהתאם לנושא הוועידה השנה, "ערים בנות-קיימא שטוב לחיות בהן: ערים חדשניות של הזדמנות", דאסו סיסטמס תאפשר למבקרים ב"וועידת ערי העולם" לחוות את העתיד של שירותי בריאות ושירותים חברתיים, תשתיות, ניידות, אבטחה ובטיחות הציבור, ניהול מתקנים ותכנון סביבתי בערים בנות-קיימא. שלושה אתרים באירוע יציגו את יישומי  3DEXPERIENCity ו- Homebyme עבור סביבות מציאות מדומה בתלת ממד, עם  HTC Vive, משחקים, הדגמות וידאו ודיונים, שיעוררו הבנה מעוררת מחשבות אודות אתגרים אורבניים.

בביתן הרשמי של עיריית סינגפור "לקראת סינגפור חכמה ובת-קיימא", יוכלו המבקרים לגלות כיצד "סינגפור הווירטואלית", שיתוף פעולה של דאסו סיסטמס עם קרן המחקר של סינגפור, רשות המקרקעין של סינגפור ורשות הפיתוח Infocomm של סינגפור, מאחדים את כל נתוני העיר מחיישנים ומערכות בסביבה השיתופית של 3DEXPERIENCE City, כדי ליצור ייצוג וניהול וירטואליים של נתוני, תהליכי ואנשי סינגפור.

daso 7

סוויטת האירוח של דאסו סיסטמס תהפוך וירטואלית לפנטהאוז עם מבט של 360 מעלות על העיר. שם יוכלו אורחים יוכלו להשתתף בסקירה וירטואלית מקיפה של תכנית האב העירונית. כשהם ייכנסו לנעליים של ארבעה גורמים דמיוניים בעיר – ראש העיר, מתכנן העיר, הארכיטקט ומנהל הפיתוח הכלכלי – יוכלו האורחים לגשת ולשתף את נתוני 3DEXPERIENCE City בסביבה וירטואלית, כדי לשתף פעולה בנושאי תחבורה, פעילות עסקית, שירותים ציבוריים וארכיטקטורה.

בביתן של דאסו סיסטמס יוכלו המבקרים להפעיל בקלות ובאופן מהנה, משחק רציני וחוויות וירטואליות של 3DEXPERIENCE City  ו- Homebyme. אלה ידגימו כיצד פתרונות אורבניים יכולים להתחיל בבית ולהשפיע באופן קולקטיבי על עיר. כשהשחקנים יאותגרו לשפ את רמת הקיימות בעיר תוך שינוי התצורה הווירטואלית של דירה סינגפורית.

בנוסף, דומיניק פלוראק, סגן נשיא בכיר למחקר ופיתוח בדאסו סיסטמס, ישתתף בפאנל שידון בנושא "בניית ערים וקהילות חסינות – חיזוק העיר הפיסית".

"אנו נכנסים לעידן של רנסאנס עירוני, בו עולמות וירטואליים פותחים נתיבים חדשים לשיתוף פעולה, דיונים, תכנון, ובסופו של דבר חיים של קיימות", אמרה מוניקה מנגיני, סגן נשיא בכירה וסמנכ"ל אסטרטגיה בדאסו סיסטמס. "פלטפורמת 3DEXPERIENCE מאפשרת זאת עבור רמות שונות של בעלי תפקידים בעיר, עסקים ויחידים: לנתח ולנהל משאבים ושירותים בעיר, לבצע ווירטואלית סימולציה של תרחישי 'מה אם' לתשתיות ולוגיסטיקה, וגם לשמש כפורטל מידע או שוק וירטואלי".

 

מידע נוסף על יוזמת 3DEXPERIENCE City של דאסו סיסטמס:

 www.3dexperiencecity.com