כותרות אחרונות
Search

ג'רי בנינגהוף מונה למנהל השיווק והמכירות של קבוצת "יחיעם" בארה"ב

ג'רי בנינגהוף מונה למנהל השיווק והמכירות של קבוצת יחיעם בארה"ב

יהיה אחראי במסגרת תפקידו על מערך השיווק והמכירות של מותגי חברת יחיעם בארה"ב כולל מותג חברת הבת האמריקאית של יחיעם A&H

 Gary Benninghoff (ג'רי בנינגהוף) מונה למנהל השיווק והמכירות של קבוצת "מעדני יחיעם" בארה"ב.  בניגהוף, תושב ניו יורק, כיהן בעבר בתפקידים בכירים בתחום השיווק והמכירות בחברות Farmland Foods , Proctor and Gamble Kraft , Heinz Frozen Food Division , McCain Foods ויש לו מעל 25 שנות ניסיון בתחום. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על מערך השיווק והמכירות של מותגי חברת יחיעם בארה"ב, כולל מותג חברת הבת האמריקאית של יחיעם A&H .

בתמונה: מוצרי H& A – צילום: יח"צ

בשנת 2012 רכשה מעדני יחיעם את חברת A&H (אייבלס אנד היימן), הנחשבת למותג ידוע ואיכותי בתחום מעדני הבשר, עם היסטוריה של מעל 60 שנה בשוק הנקניקיות, הנקניקים ומוצרי המעדנייה הכשרים. כל מוצרי החברה מיוצרים מ- 100% בשר בקר, כשעל לקוחותיה נמנות רשתות השיווק המובילות בהן COSTCO, SHOPRITE, STOP AND SHOP, BJ'S.

בתמונה: ג'רי בנינגהוף – צילום: יח"צ

יוחאי נאמן, מנכ"ל מעדני יחיעם, מסר כי, יחיעם הינה היצואנית המובילה של מעדני בשר מישראל לארה"ב, לאירופה ולקנדה. בשנת 2017 צפויה החברה לייצא מעדני בשר בהיקף כספי של כ- 30 מיליון שקלים. השוק האמריקאי הינו שוק היעד העיקרי של החברה בחו"ל. לדבריו, שילוב הכוחות שבין היצוא מישראל ובין היצור בארה"ב, הופך את יחיעם לשחקנית מובילה בשוק האמריקאי הכשר בתחום מעדני הבשר.