כותרות אחרונות
Search

"געש תאורה" מקימה חטיבה לניהול פרויקטים

על רקע האצה במעבר לתאורת LED !

"געש תאורה" מקימה חטיבה לניהול פרויקטים

החטיבה החדשה תציע פתרון כולל לפרויקטים של החלפה לתאורת LED ברשויות מקומיות, מפעלים ומוסדות ציבור. הפתרון המוצע כולל את כל שלבי הפרויקט, לרבות: מימון, מיפוי, התקנה, אחזקה ושירות

 

געש תאורה, המתמחה בפיתוח וייצור פתרונות תאורת LED לשוק המקצועי, הקימה חטיבה חדשה לניהול פרויקטים, ובכך הופכת מיצרנית תעשייתית לספקית פתרונות כוללים בתחום תאורת ה- LED לשוק המקצועי. באמצעות החטיבה החדשה מציעה "געש תאורה" לגורמים במגזר הציבורי, הממשלתי והמסחרי פתרון מקצה לקצה הכולל את כל שלבי פרויקט החלפת תאורה והתייעלות אנרגטית, בהם: מימון, מיפוי, חישובי תאורה, התקנה, אחזקה, אחריות ושירות.

 

המעבר לתאורת LED ברשויות המקומיות צפוי לקבל בשנה הקרובה תאוצה משמעותית, בעקבות תמיכה ממשלתית וציבורית בנושא. הצורך בהקדמת חטיבה ייעודית בגעש תאורה לטיפול בנושא עלה כתוצאה מגידול ניכר בהזמנות ובפעילות בתחום. החטיבה החדשה תאפשר ללקוחות להתנהל מול ספק אחד מתחילת התהליך ועד סופו, ותתמקד בניהול פרויקטים להחלפת תאורת חוץ ברשויות מקומיות ותאורת פנים במפעלים ומוסדות ציבוריים כמו בתי-חולים, אוניברסיטאות ועוד. בראש החטיבה, יעמוד סמנכ"ל התפעול של החברה, שי ברק.

צילום: יח"צ

בגעש תאורה מציעים מימון לפרויקט מתוך החיסכון החודשי בחשבון החשמל או מימון מלא (מענק חד-פעמי) והחזר חודשי קבוע. בנוסף לכך, רשויות שיעברו לתאורת LED חסכונית יכולות לקבל מהמדינה מענק בסך 20% מכלל הפרויקט להחלפת תאורת חוץ ומענק של 20% נוספים עבור שימוש בטכנולוגיה ישראלית חדשנית, דוגמת "אפולו" – גוף התאורה החכם שפיתחה געש תאורה. לפי הערכות המשרד להגנת הסביבה המעבר לתאורת LED יביא לחסכון של כ – 300 מיליון שקלים בתוך 5 שנים, ובתוך 10 שנים יעברו כל הרשויות המקומיות בישראל לתאורת LED.

 

נתונים נוספים של המשרד להגנת הסביבה מראים כי תאורת חוץ מהווה 45% מהוצאות החשמל של הרשויות המקומיות, העומדות על כ- 2 מיליארד ₪ בשנה. בעקבות כך הכריזו לאחרונה משרד התשתיות הלאומיות על השקעה של 300 מיליון שקלים ב- 4 שנים להתייעלות אנרגטית ברשויות המקומיות, כשחלק הארי צפוי להיות מושקע במעבר לתאורת LED חסכונית.  גם המשרד להגנת הסביבה וקק"ל הכריזו בשנה האחרונה על מימון פרויקטים להתייעלות אנרגטית בפריפריה בהיקף כולל של כ- 175 מיליון שקלים.

 

געש תאורה נמצאת כיום בעיצומו של המהלך הגדול ביותר בישראל שנעשה עד כה להחלפת תאורת LED בעיר בת-ים, עם 7000 גופי תאורה שיוחלפו בסוף התהליך. החטיבה החדשה, שתרכז את המשך ההתקנות בבת-ים, תבצע החלפה של אלפי גופי תאורה גם בדימונה, שלעבים, נוף איילון, פלמחים, ברקאי, גבעות-בר, יציץ, בית חירות ועוד. בכל הפרויקטים נעשה שימוש במוצרי געש תאורה המיוצרים בישראל, כאשר הרכיבים האלקטרונים הם של חברת Philips.

מנכ"ל "געש תאורה", דותן בוכסווילר – צילום: יח"צ

מנכ"ל "געש תאורה", דותן בוכסווילר: "הקמת החטיבה מגיעה על רקע מעבר משמעותי של רשויות מקומיות לתאורת LED, והתמיכה הממשלתית והציבורית שצפויה להגביר את המגמה. אנו מרגישים היטב את הגל ההולך וגובר של רשויות מקומיות המעוניינות בהחלפת תאורת חוץ ולפיכך נערכים בהתאם. החטיבה החדשה תאפשר "ראש שקט" לרשויות המקומיות ולגורמים מסחריים המעוניינים לבצע מעבר לתאורת  LED חסכונית, עם ליווי צמוד ומקצועי בכל שלבי הפרויקט".

 

על געש תאורה

"געש תאורה" מקיבוץ געש הינה חברה ישראלית בעלת ניסיון ומוניטין של למעלה מ- 50 שנה העוסקת במתן פתרונות תאורה כוללים לשוק הטכני והמקצועי. החברה מתמחה בתכנון, פיתוח וייצור מגוון גופים וטכנולוגיות בתחומי תאורת הפנים והחוץ, ונותנת מענה לצרכים מוגדרים בתחום תאורת משרדים וחללי עבודה, מחסנים ואולמות ייצור, חניונים, מגרשים, תאורת רחובות ועוד. כמו כן מספקת החברה פתרונות בתחום החיסכון באנרגיה ובתחום גופי תאורה הכוללים אמצעי שליטה ובקרה מתקדמים. אחד התחומים הבולטים בהם מתמחה כיום געש תאורה הוא תאורת רחוב חכמה, המיועדת לספק מענה חסכוני ועדכני לדרישות המגוונות בתכנון העיר החכמה והשתלבות בקונספט החדשני של "האינטרנט של הדברים" (IOT).