כותרות אחרונות
Search

גלריית האמנים של קניון רמת אביב מציגה את תערוכת 4 האמניות

גלריית האמנים של קניון רמת אביב מציגה את תערוכת 4 האמניות

קניון רמת אביב גאה להציג לקראת האביב ארבע תערוכות של האמניות, יוכי יששכר, נסימה עוזיאל, עינב לוריא ויונית צדוק שיציגו כל אחת מהן תערוכת יחיד בצילום או ציור בגלריית האמנים בקניון רמת אביב

אוצרת התערוכה: איילת אמוראי-בירן
צילומים: יח"צ

לקראת האביב, קניון רמת אביב גאה להציג בגלריית האמנים, 4 תערוכות יחיד של ארבע יוצרות בציור ובצילום של האמנים הנפלאים: יוכי יששכר, נסימה עוזיאל, עינב לוריא ויונית צדוק. התערוכות האישיות אוגדו לידי אחת, ובדיוק מושלם לפני הפריחה האביבית והקיץ, יציגו בפני קהל הלקוחות נופים, טבע, חוויות יום יום  וצילומי נוף.

 

עינב לוריא: העניין של עינב באומנות החל בגיל מאוד צעיר, עם השנים פיתחה סגנון ייחודי במגוון תחומי אומנות, ציור, פיסול, עיצוב צעצועי עץ ואיור ספרי רפואה. למדה שנתיים באקדמיה לאומנות "בצלאל" בירושלים, לפני שיצאה לקריירה עצמאית. עבודותיה עוררו עניין מקומי והוצגו בישראל ובמדינות נוספות בעולם. ציוריה של עינב מתוארים כצבעוניים עם שימוש רב בצבעים חמים ומלאי חיים. היא מציירת בעיקר בצבעי אקריליק, בציוריה היא חוקרת את הטווח שבין צבע נוזלי ושקוף מאוד לצבע אטום ובולט, כאשר היא משתמשת באותו מדיום ציור. עבודותיה נעות בין ריאליזם לסוריאליזם, משלבות דמויות, חיות, נופים, צבעים ואור בהשראת החיים שלה בישראל וטיוליה בדנמרק, אירלנד ונורבגיה.

נסימה עוזיאל: נולדה בלבנון ועלתה  לישראל בשנת 1970. החלה לצייר לפני כ- 7 שנים, כאשר הצטרפה ללימודי רישום וציור במדרשה לאומנות במכללת בית-ברל. בהמשך למדה ציור באופן פרטי אצל מורים שונים וכן בסדנאות ציור בהנחיית ארם גרשוני ודוד ניפו. בשנה האחרונה היא עובדת ויוצרת בסטודיו של האמנית אורית אקטע. הציגה בתערוכות שונות, ביניהן התערוכה השנתית של בנק הפועלים, בגלריית תאטרון הבימה, בגלריית תאטרון גבעתיים, בסינמטק בירושלים ובהנגר של נמל יפו. בתערוכה זו היא מציגה פורטרטים, ציורי נוף וטבע דומם, בצבעי שמן ובסגנון ריאליסטי נקי ומוקפד.

יוכי יששכר: נולדה ב1941 ברחובות, בשכונת שעריים למשפחה תמנית, דור ראשון בארץ. אם לשתי בנות, שני נכדים ושני נינים. עבדה בעיריית רחובות וכמנהלת מדור במרכז הדרכה לרשויות המקומיות, מזה כ – 22 שנה היא יוצרת בטכניקות שונות, ציור על עץ, ציור על זכוכית ובשנים האחרונות ציורים על בד בסגנון ריאליסטי. נושאי הציור מגוונים ובחירתם היא על פי התחושות שמעלים בה המראות והחוייות מחיי היומיום, רשמים מטיולים ברחבי הארץ והעולם, פורטרטים של בני משפחתה ושל דמויות שמסקרנות אותה , מצבים בסביבתה הקרובה והרחוקה אותם היא מתעדת במצלמה וחוקרת דרך המכחול ,הצבע והמרקם.

יונית צדוק מטילסקי: נשואה ואם לשניים, חיה ויוצרת בבנימינה, קרוב לשדות ולטבע שממנו היא שואבת את ההשראה לצילומיה. בוגרת תואר שני במשפט בבר אילן, תואר ראשון בתקשורת ומדעי המדינה, לימודי תעודה בגרפיקה ממוחשבת משנקר, קורס עריכת וידאו בסטודיו גבע, גבעתיים, ובעיקר מצלמת, מהנשמה. אוטודידקטית בתחום הצילום, לומדת תוך כדי עשיה, חוגים, סדנאות וגם תוך כדי לימוד אחרים. עסקה בעבר בהוראת צילום לילדים צעירים, כיום עובדת עם מתבגרים ומבוגרים, שמתחברים לתחום ורוצים לדעת עוד, להרחיב אופקים, לצלם ולחוות חוויות. מוציאה טיולי צילום לחו״ל, סדנאות של כמה ימים של צילום נוף וטבע. מתנדבת בפנימיית ארזים – במסגרת ״פסטיבל הצילום הבין לאומי״ לקראת תערוכה של הבוגרים שתעלה בנובמבר השנה, במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב, חונכת את הנערים ונערות שם בצילום סלולרי. השתתפה בתערוכות אמני העמק בעמק יזרעאל ובתערוכה של ״נשים מצלמות״ בתאטרון גשר ביפו ובאוניברסיטת Florida Atlantic University  במהלך לימודי שם 1999.

 

התערוכה מתקיימת בקניון רמת אביב בתל אביב, גלריית האמנים, על הקיר החיצוני של קניון רמת אביב, בין "ארקפה" ל"גרנד קפה", איינשטיין 40 רמת אביב. בין התאריכים 22.4-17.5.2017

אודות גלריית האמנים של קניון רמת אביב :

על הקיר החיצוני של קניון רמת אביב, ממוקמים 16 חלונות ראווה גדולים, ובהם מוצגת כל חודש תערוכת אמנות חדשה, של מיטב אמני ישראל. בחלל הייחודי הזה מציגים צלמים, ציירים, פסלים ומעצבים. הקהל העובר במהלך 24 שעות היממה מתחלף מאנשים הצועדים/רצים בשעות הבוקר, הורים המביאים את ילדיהם לגן, אימהות עם עגלות התינוקות, תלמידי בתי הספר החוזרים מלימודיהם, וכולם למעשה נחשפים לתערוכות מדהימות ואמנות איכותית ללא תשלום וללא מאמץ.

הוויטרינות השקועות בקיר וסגורות בזכוכית מהוות מעין מסגרת גדולה של תמונה והצופה יכול לראות את העבודות מקרוב או מרחוק , ובערב בזמן שהתאורה דולקת, גם מהכביש. המקום כולו מזכיר בעיצוב שלו את המנזרים באירופה, שכן בקדמת הקיר, יש אכסדרת עמודים המחלקת את המתחם ונותנת מקצב אחיד אשר ביניהם ניתן לראות את הוויטרינות ולצפות באמנות.