כותרות אחרונות
Search

ג'ייד מותג האיפור והטיפוח גאה להשיק קולקציית איפור לסתיו 2015

 ג'ייד מותג האיפור והטיפוח גאה להשיק: את SHADES OF AUTUMN  קולקציית איפור לסתיו 2015  המציגה משחק חושני ומעודן של גווני אדמה ושלכת בגימור מט.

השינויים במזג האוויר מתחילים לתת את אותותיהם והטבע כבר מתחיל להשיל מעליו את שאריות הקיץ ולעטות מראה חשוף ושברירי, וזה הזמן המתאים למותג הקוסמטיקה ג'ייד  להשיק את AUTUMN"   "SHADES OF  מראה האיפור לסתיו 2015, בהשראת הטבע, המציג משחק של גווני אדמה ושלכת בהירים לצד גוונים אפלוליים ודרמטיים ליצירת מראה חושני רך בעל עומק ונוכחות המתאים לכל אישה.

פריטי האיפור של מראה הסתיו מציגים צבעוניות הנעה בין גווני ניוד, אפור מעושן, חאקי וחום שלכת היוצרים הרמוניה מלאה של גוונים בהירים עם הבזקים של צבעים עזים. השימוש בגוונים עמוקים סביב העיניים ושילוב של גוונים רכים עבור השפתיים יוצרים יחד מראה חושני, רך ומצועף עם אפקט של מבט עוצמתי ובלתי נשכח.

 

במרכז הקולקציה BASICS MATTE EYESHADOW PALETTE, פלטת צלליות מלוטשת ואלגנטית עם מראה, המכילה שמונה גווני בסיס בגימור מאט ובמרקם משיי. הגוונים בפלטה מיועדים לשימוש רב תכליתי של הצללה, תיחום והדגשה

gidei 1

מחיר מומלץ לצרכן: 159.90 ₪

 

 

מוצרים נוספים המלווים את הקולקציה:

HIGH PRECISION MATTE EYELINER – TRUE BLACK

אייליינר עמיד בגימור מאט בעל מברשת טוש ייחודית המאפשרת דיוק מרבי בעת המריחה. הנוסחה מכילה ריכוז גבוה של פיגמנט שחור המשווה מראה אלגנטי ומהוקצע.

gidei 3

מחיר מומלץ לצרכן: 85.90 ₪

 

TRUE COLOR SATIN LIPSTICK NO.195 – NUDE SHEER

שפתוני הסדרה מכילים רכיב הזנה המופק מצמח ה- HOP לטיפוח השפתיים בשילוב עם פיגמנטים ופולימרים מבריקים המתמזגים עם העור באופן מושלם ומאפשרים לגוונים המרהיבים לבטא עצמם עם ברק מודגש לאורך זמן. גוון NUDE SHEER משתלב באופן מופלא עם גוון השפתיים הטבעי ומעניק מראה רך במיוחד.

מחיר מומלץ לצרכן: 101.90 ₪ .

gidei 4

NAIL ENAMEL CRYSTAL GLOW NO.509 – NAKED AMBITION  

לק בגוון טבעי של פודרה בהירה משווה לידיים מראה רך ומוקפד.

הלקים מסדרת CRYSTAL GLOW מחליקים בקלות בעת המריחה, מעניקים לציפורן כיסוי אחיד ואפקט צבע מושלם וברק לאורך זמן.

 

 gidei 5

את מוצרי מותג "ג'ייד" ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי הכלבו ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ.