כותרות אחרונות
Search

ג'וני ואבירי הגליל ימי רביעי ב-22:00 ב – YES

ג'וני ואבירי הגליל סדרה חדשה – ימי רביעי ב-22:00  החל מה- 2/9, בערוץ yes Drama HD ובבכורה ב- yes VOD מה- 30/8 בכיכובם של עוז זהבי, אושרי כהן, יואב לוי, יוסוף סוויד, מלי לוי גרשון, ג'וי ריגר, נועה קולר ועוד….

gony 1

"ג'וני ואבירי הגליל" דרמה קומית שובת לב המספרת על ארבעה  גברברים צעירים, הנשאבים לעבר הרפתקה במהלכה הם מוכנים לוותר על "כבודם הגברי" ולהפוך לנערי ליווי (ג'יגולו) תמורת תשלום מתאים, כל זאת כדי לרפד את כיסם הריק ממזומנים ובכדי להביא מזור לנשות הגליל. מדובר בסדרה סוחפת ומצחיקה עד דמעות שמאירה אותך רעב לראות עוד מעלילותיהם של ארבעת החברים.

gony 2

את הסדרה החביבה, המצחיקה והמושכת, יצרו  התסריטאים: דני רוזנברג ותום שובל. דני רוזנברג יוצר הסדרה אחד הבמאים המבטיחים בישראל והוא גם הבמאי של סדרה זו. הפקה :יולי אוגוסט הפקות

 

על הסדרה

ג׳וני קציר (השחקן עוז זהבי) חוזר לביתו במושב נידח בגליל לאחר שנודע לו על מותו הפתאומי של אביו וכוונת רשויות הרווחה להוציא את אחותו התיכוניסטית  בת 17 (ג'וי ריגר, "החממה") מביתה ולהעבירה לטיפול הרשויות. גם געגועיו  לאהובתו הודיה (מלי לוי גרשון) ממנה ברח ממש מתחת לחופה, היוו משקל רב בהחלטה לחזור הביתה. מיד עם הגעתו למושב הנידח, הוא נחשף למצבו הרעוע של עסק הכוורות המשפחתי המדשדש ולמצב הקשה אליו נקלעה אחותו הזקוקה לאפוטרופס באופן מיידי והוא מחליט לשקם את עסקי הדבש. אולם עד מהרה הוא מגלה שעסק הדבש היה עיסוק צדדי ובעצם העובד הערבי (אותו מגלם השחקן יוסף סוייד) שעבד עם אביו שנפטר, ניהל במקום מאין משרד ליווי קטן ונתן שירותי מין לנשות האזור. בתחילה הוא מנסה לסגור את משרד הליווי ומפטר את העובד הערבי, אך עד מהרה הוא מבין שהוא חייב כסף ומהר, הוא מגייס שני חברי ילדות, מחזיר את העובד הערבי וביחד הם מקימים את קבוצת  ״ג'וני ואבירי הגליל״ שהוא בעצם משרד ליווי לנשים בלבד, הראשון מסוגו בארץ. העסק החדש הופך תוך זמן קצר להצלחה מפתיעה ובלתי רגילה ומכאן מלווה הסדרה את ארבעת החברים המתמודדים עם זהותם החדשה והמאתגרת כנערי ליווי המופתעים בכל פעם מחדש מעצם העובדה שהסכימו בכלל לעסוק בליווי נשים משועממות. אחת ההפתעות בסדרה היא שמהר מאד מתגלה  שאת קבוצת "ג'וני ואבירי הגליל" מתפעלת בעצם אחותו של ג'וני. הסדרה הדרמטית המצחיקה, מדלגת בין השתייכותם של ארבעת החברים לקבוצת "ג'וני ואבירי הגליל" ומה שעובר עליהם,  לבין עולמם האישי של החברים: שימי חברו הנשוי (יואב לוי), איתמר הרווק שמחפש את עצמו (אושרי כהן) , קייס (יוסוף סוויד) העובד שלו שמתאהב באחותו, והודיה אהובתו לשעבר שכבר התחתנה ובהריון מה שלא מפריע לו לחזר אחריה בנחישות .