כותרות אחרונות
Search

ג'ון סמרוי: איך לגייס מיליון דולר ממשקיעים למכירה מוקדמת של מוצרים באתרי אינטרנט

איך לגייס מיליון דולר ממשקיעים למכירה מוקדמת של מוצרים באתרי אינטרנט

ג'ון סמרוי, היזם הישראלי שזכה בפרס היוקרתי של נס"א (NASA), ירצה בפני פורום אנשי עסקים בפתח תקווה, בנושא – איך לגייס מיליון דולר ממשקיעים למכירה מוקדמת של מוצרים באתרי אינטרנט.

 

ג'ון סמרוי , היזם והממציא של MIFOLD" "– מושב בוסטר לילדים לרכב ,מתקפל ונייד שנרשם כפטנט עולמי וזכה לאחרונה בפרס היוקרתי של נס"א (NASA), ירצה בפני פורום אנשי עסקים ב- 7.2.2017 (בבניין קודאק רח' התנופה 7פתח תקווה) בנושא:  איך לגייס למעלה ממיליון דולר ממשקיעים וקרנות הון למכירה מוקדמת של מוצרי צריכה (עוד לפני שהמוצר מיוצר) באתרי אינטרנט.

צילום: יח"צ

ג'ון סמרוי , ישראלי מרעננה ששימש בעבר בתפקידי ניהול בחברות יוניליבר, ג'ונסון אנד ג'ונסון, חברת 888, המציא ופיתח מוצר מהפכני בתחום המושבים לילדים ברכב- ""MIFOLD- בוסטר מתקפל ונייד שגודלו קטן פי 10 מהבוסטרים הקיימים בשוק וניתן להרכבה ולפירוק תוך שניות.

השיווק של המוצר ""MIFOLD החל בעולם לפני כ- 8 חודשים ועד כה נמכרו כ- 80 אלף מוצרים ב-92 מדינות ברחבי העולם בניהם גם מדינות ערב – עיראק, ערב הסעודית ועוד… ולאחרונה גם קרן ההשקעות "Sweet Capital" שבבעלות המייסדים של חברת "King Digital Entertainment" (הבעלים של קנדי קראש) השקיעו במיזם של חב'  "Mifold"   1.5 מיליון דולר.