כותרות אחרונות
Search

גולברי חושפת בפני בכירי המשק את הטרנדים המובילים לקיץ 2018

מפרגנים לאופנה ישראלית !

לאחר שכל רשתות האופנה ביטלו את תצוגות האופנה לקיץ 2018 – חשפה גולברי  בפני בכירי המשק ואורחים רבים אחרים בתצוגת אופנה מרהיבה את הטרנדים המובילים לעונה הקרובה

צילומים: אלעד גוטמן/ ניר פקין

לאחר שנודע בענף האופנה שכל רשתות האופנה ביטלו את תצוגות קיץ 2018, הרשת הישראלית היחידה שחשפה באירוע אופנתי ומושקע את קולקציית אביב קיץ 2018,  היא רשת גולברי, הנמצאת בבעלות האחים: משה, דוד ויעקב גולברי.

משה גולברי, אסתי גינזבורג, דוד ויעקב גולברי. צילום- אלעד גוטמן

כ 1,000 מוזמנים, בניהם אנשי עסקים, בכירי המשק, אושיות אופנה, שחקנים, אמנים ואנשי בידור הגיעו למרכז הירידים בתל אביב לצפות באסתי גינזבורג – הפרזנטורית של המותג, בהופעה ראשונה מאז לידת בנה מיכאל, לפני כחודש, יחד עם 35 דוגמניות מובילות.

 

את התצוגה פתח משה גולברי שאמר: "היום נחשוף קולקציה מגוונת, מרהיבה ומרתקת, שהיא תוצאה של עבודה מאומצת שנמשכה כחצי שנה, עם המון חשיבה מעמיקה, שמגיעה עד לפרטים הקטנים. חרטנו על דגלנו ליצור ולהביא לצרכנית הישראלית את הבשורה, את המוצר האיכותי ביותר, הטרנדי והעכשווי, במחיר הטוב ביותר. הרעיון בגולברי, שכל אחת בכל גיל תמצא את עצמה בקולקציה החדשה".

משה , דוד ויעקב גולברי. צילום- אלעד גוטמן

הגיעו להתעדכן: עתליה שמלצר – מבעלי קבוצת שלמה סיקס,  הפרסומאי ספי שקד, יו"ר קבוצת אסתי לאודר בישראל אורן רווח, משה רוזנבלום – מנכ"ל קבוצת קניוני עופר, ארנון תורן – מנכ"ל קבוצת עזריאלי,  אבי זמיר מנכ"ל קניון גינדי  TLV, ירון אשל – מנכ"ל גזית גלוב,  חי גליס – מנכ"ל קניוני ביג, אורי אבל – מנכ"ל קבוצת מיבנה תעשייה,  סמדר נמרודי – יו"ר רשת מלונות רימונים, פאר נדיר, ליאת נויבירט, חיים חורש – מנכ"ל חוצות המפרץ, עמוס שפירא עם בת זוגתו חלי לוי, רינה טל – מנכ"ל קניון איילון בר"ג, גלית סגל – מנכ"ל קניון G  כ"ס, בתשבע בובליל, דדי ריזל, רחל עטיה ועוד…

צילום- יניב אדרי

אלשיבע בובליל ורחל עטיה

עמוס שפירא ובת זוגתו חלי לוי. צילום- ניר פקין

חיים חורש ומשה רוזנבלום. צילום- אלעד גוטמן

עתליה שמלצר. צילום- ניר פקין.