כותרות אחרונות
Search

גאווה ישראלית! חברת 'מלח הארץ' זכתה בפרס היוקרתי IFT17 Innovation Award בתערוכת IFT Food Expo

'מלח הארץ' מציגה: גאווה ישראלית!

זכתה בפרס היוקרתי IFT17 Innovation Award בתערוכת  IFT Food Expo עם מוצר הדגל אוממיקס   (Mediterranean Umami) המיועד להפחתת נתרן במוצרי מזון תעשייתיים

'מלח הארץ' מציגה גאווה ישראלית וקוצרת שבחים על חדשנות פורצת דרך ויוצאת דופן. 

 

החברה זכתה בפרס IFT17 Innovation Award – פרס החדשנות היוקרתי, בתערוכת המזון IFT17 Food Expo עם מוצר הדגל שלה – אוממיקס (Mediterranean Umami) המיועד להפחתת נתרן במוצרי מזון תעשייתיים. 

 

פרס  החדשנות היוקרתי   מוענק בתערוכת המזון העולמית IFT Food Expo ,  , לחברות שהציגו חדשנות יוצאת דופן במוצרים, מרכיבים, יישומים, מכשירים, ציוד, טכנולוגיה ושירותים עבור תעשיית המזון

 

פאנל של שמונה שופטים מהתעשייה, האקדמיה והממשל הבינלאומי, כולם בעלי התמחות במרכיבים, פיתוח מוצרים, עיבוד ואריזה ובטיחות המזון, סקרו לעומק את כל הערכים ובחרו  באוממיקס (Mediterranean Umami ) של 'מלח הארץ' כזוכה בפרס החדשנות היוקרתי לשנת 2017. את הזכייה נימקו השופטים בהיותו של אוממיקס בעל חדשנות יוצאת דופן ופורצת דרך.

 

אוממיקס של 'מלח הארץ' הוא תמצית אומאמי עוצמתית וטבעית העשויה ממיצוי ירקות ומלח ים, מאפשר ליצרניות המזון להפחית באופן משמעותי את כמות הנתרן ובמקביל לשפר את הטעם במוצר.

 

האוממיקס יעיל בהפחתת נתרן במגוון מזונות מעובדים כמו בשר, מרקים ורטבים, מוצרי מאפה וארוחות מוכנות.  שימוש במוצר מאפשר ליצרניות לשדרג מוצרים קיימים או לפתח מוצרים חדשים בעלי טעם עשיר במיוחד.

פרופ' ג'ון קופלנד- נשיא IFT, מעניק לדוביק טל- מנכ"ל 'מלח הארץ' את הפרס – צילום: IFT

אוממיקס  של 'מלח הארץ',  צמחוני, ללא גלוטן, ללא אלרגנים ועשוי רכיבים טבעיים בלבד.

 

השימוש באוממיקס של 'מלח הארץ' מסייע ליצרניות המזון להשיג את ערכי הנתרן המאפשרים לתייג את מוצריהם כמופחתי נתרן ולהתאימם למגמות התזונה העולמיות וכן לאלה החלות בארץ דוגמת הרפורמה לסימון מוצרי מזון שמוביל ומקדם משרד הבריאות .

 

בישראל המוצר כבר נמכר לחברות מובילות בתעשיית המזון ונמצא בניסויים אצל עשרות חברות נוספות.

 

הפרס הוענק לדוביק טל, מנכ"ל 'מלח הארץ', בתערוכה שהתקיימה בחודש יוני בארה"ב. במעמד  קבלת הפרס אמר טל: "אנו גאים לקבל את פרס היוקרתי לחדשנות יוצאת הדופן שאנו מציגים בפיתוח אוממיקס. 'מלח הארץ' כחברה ישראלית ותיקה ושורשית תמשיך להשקיע משאבים בפיתוח מוצרים חדשניים ופורצי דרך". טל הוסיף ואמר כי "IFT הוא הארגון עולמי המוביל לתעשיית המזון, והכרה זו מדגישה את המודעות לצורך בצמצום משמעותי של נתרן וחשיבותם של פתרונות טבעיים וclean lable-  לתעשייה".

 

IFT – המכון לטכנולוגיית מזון, נוסד בשנת 1939 ומחוייב  לקידום המדע של מזון. מדובר בחברה המדעית ללא מטרות רווח, עליה נמנים  יותר מ -17,000 חברים מ -95 מדינות, המפגישה בין מדעני מזון, טכנולוגיה ואנשי מקצוע מן האקדמיה, הממשלה והתעשייה בעולם.

 

תערוכת IFT Food Expo  היא תערוכה של אירגון ה IFT שהתקיימה ביוני בלאס ואגס שבארה"ב. יותר מ- 1,200 חברות הציגו ליותר מ 20,000 מבקרים מרחבי ארה"ב והעולם.

 

'מלח הארץ' הנה היצרנית העיקרית של המלח בישראל מאז 1922. "מלח הארץ" הנה חברה שורשית ומתחדשת, המצמיחה תעשיה מועילה לאדם, לקהילה ולסביבה. "מלח  הארץ" מובילה את מהלך מיתוג עולם המלח בישראל ומציעה מגוון של מלח ים משובח בטעמים, במרקמים ושימושים שונים.