כותרות אחרונות
Search

ב-26 למאי יארח 'מלון האפנדי' בעכו את מבשלת הבוטיק הישראלית 'אלכסנדר', לערב טעימות בירה ואוכל משובח

בירה בוטיק ישראלית עם ארוחה שמימית

ב-26 למאי יארח 'מלון האפנדי' בעכו את מבשלת הבוטיק הישראלית 'אלכסנדר', לערב טעימות בירה ואוכל משובח ממטבח המלון בניצוחם של אורי בורי, שף עלי מרעי וסו שף מחמוד עיסא. קבלת הפנים על גג המלון תחל בשעה 19:00 עם השקיעה

מסעדת אורי בורי מהווה מזה 20 שנה מוקד עליה לרגל וביקור חובה לכל חובב קולינריה בעכו. בירת 'אלכסנדר' נחשבת למבשלת בירת הבוטיק האיכותית בישראל. ב-26 למאי יפגשו שניהם ב'מלון האפנדי' בעכו, כדי לענג את המשתתפים בערב מדהים של טעימות בירה ואוכל משובח.

החגיגה הקולינרית של הערב ממטבח המלון בניצוחם של אורי בורי, שף עלי מרעי וסו שף מחמוד עיסא, אשר גדלו במטבחו מזה 12 שנים, תכלול:

בלונד –  אבטיח מיובש עם לבנה בזיליקום וזיתים, קובה ופאטייר

אמברה – מרקינו פטריות, טרטר בקר ושיפוד סלמון במרינדה

בלייזר – טונה אדומה ביוגורט

גרין – שרימפס ברוטב ים תיכוני

בלאק – מדליוני פילה מעושן עם רוטב אויסטרים

קינוח – סלט פירות מרענן עם גלידת הבית

מחיר לסועד – 300 ₪

efendi 1

מלון האפנדי בעכו העתיקה ששוחזר על ידי אורי ירמיאס (אורי בורי), הוא פנינה ארכיאולוגית והיסטורית יפיפייה ועוצרת נשימה, השואבת אותנו למסע מטלטל בזמן לאורך אלפי שנים, באווירה אפופת היסטוריה ומסתורין, ומשלבת באסתטיקה ובהרמוניה מושלמת את הישן עם החדש, כפרויקט השימור והשחזור הפרטי המורכב ביותר שבוצע בישראל, והתפרס על פני שמונה שנים. מלון האפנדי הוא הרבה מעבר למלון – מרכז היסטורי, ארכיאולוגי, אמנותי וקולינרי, המספק חוויה ייחודית וקסומה המעוררת את כל החושים, כיצירת מופת של אירוח.