כותרות אחרונות
Search

בשורה לחובבי הבישול הביתי "מלח הארץ" מעדכנת את סדרת "SALT N' EASY"

 

"SALT N' EASY"

תערובות מלח גס ותבלינים לצליית עוף, דגים וירקות בתנור

עכשיו באריזת 400 גר' המכילה כמות מדויקת לתבנית אחת, במגוון של 3 טעמים :

* דרך המשי  * ים תיכוני  * טוסקנה

חברת "מלח הארץ" ממשיכה לדבוק בטרנד הבישול הביתי ומעדכנת את Salt N' Easy – סדרת מוצרים חדשנית ומקורית המיועדת לשימוש בשיטת הצלייה  במלח.

מוצרי Salt N' Easy הינם מוצרי cooking aid המיועדים לצלייה במלח ומאפשרים הכנת מנות עסיסיות של עוף, דגים וירקות בקלות ובמהירות והתוצאה טעימה ומפתיעה.

סדרת מוצרי Salt N' Easy מבוססת על מלח-ים טבעי בשילוב תערובות עשירות של תבלינים ועשבי תיבול –  100% טבעיים,  מוצעת כעת באריזות חדשות ונוחות לשימוש, בתכולה חדשה של 400 גרם – כמות מעודכנת המספיקה במדויק לתבנית אחת של עופות/ דגים /ירקות.  תערובות Salt N' Easy מוצעות בשלושה סגנונות שונים:

  •  Salt N' Easy דרך המשי: מכיל מלח ים גס, כורכום, חרדל, ג'ינג'ר, רוזמרין, אורגנו ועשבי תיבול המהווים מפגש טעמים בין מזרח למערב.

  • Salt N' Easy – ים תיכוני: מכיל מלח ים גס, עשבי תיבול, תימין, טרגון, כוסברה, קצח – בטעם ובארומה ים תיכוניים.

  • Salt N' Easy – טוסקנה: מכיל מלח ים גס, פלפל אדום, תה ירוק, קליפות הדרים, בזיליקום, סלרי, שום, רוזמרין, אורגנו ומרווה – המעניקים את הטעם האיטלקי המושלם.

Salt N' Easy – הסוד הוא בפשטות

יתרונה הגדול של שיטת Salt N' Easy היא בקלות ההכנה. כל שיש לעשות הוא להניח את העוף/ הדגים/ הירקות במרכז התבנית, לרוקן את תכולת השקית מסביב למנה ולהכניס את התבנית  לתנור שחומם מראש ל 200 מעלות – עד להשחמה. להדגשת הטעמים ניתן לזרות מעט מהתערובת על המנה, לפני הצלייה.

תערובות Salt N' Easy  הן פתרון מצוין לכל מי שרוצה להכין ארוחה טעימה ומזינה ואין לו את הזמן להשקיע בהכנה מורכבת של האוכל.

מהי צלייה במלח?

צלייה במלח היא שיטה פשוטה, קלה ומהירה המנצלת את הולכת החום הייחודית של המלח ומעניקה מרקם רך ועסיסי כמו גם טעם נפלא, ללא צורך בהוספת שמן. המלח, בשל היותו מוביל חום מצוין, הופך בתהליך הצלייה למעין מצבר שצובר ופולט חום מהצדדים, מאזן את הנוזלים שבעוף/ בדג/ בירק כך שלא יתייבש. הנוזלים לא בורחים, והמנה יוצאת מהתנור עסיסית וטעימה במיוחד. בשיטת הצלייה במלח,  המליחות אינה חודרת למנה, המלח נחרך מעט והתוצאות – מעולות.

melach 1

מלח הארץ – סדרת salt-n-easy צילום אלן צפלסקי

היכן ניתן להשיג

את המוצרים בסדרת Salt N' Easy החדשה, כמו גם את כל מוצרי "מלח הארץ", ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות השוק הפרטי ובחנויות המובחרות למזון. מוצרי Salt N' Easy מיוצרים, מעורבבים ונארזים תחת הסטנדרטים הגבוהים והבלתי מתפשרים של "מלח הארץ" והם בעלי כשרות בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית.

"מלח הארץ",  הינה יצרנית המלח בארץ ישראל מאז 1922. המלח המשובח של ארץ ישראל,  מופק בתהליך טבעי ממימיו הצלולים של הים האדום, מניב מלח ים נפלא, טבעי וטהור. מותג "מלח הארץ" מוביל את מהלך מיתוג עולם המלח בישראל ומציע מגוון רחב של מלחים בטעמים במרקמים ולשימושים שונים, אותם ניתן להשיג ברשתות השיווק.