כותרות אחרונות
Search

ב"שבירו חולון" נפתח מתחם פרמיום למסגור תמונות לפרטיים, מעצבים, אדריכלים,מוזיאונים ועוד…

מתחם למסגרות פרמיום ב"שבירו חולון"

יאיר שבירו מנכ"ל חב' "שבירו חולון ": "באגף המסגרות יפעלו 2 מחלקות: מחלקה לצרכן הפרטי ומחלקה לאדריכלים, מעצבים ומוזיאונים"

היקף המכירות של מסגרות בישראל בשנת 2015 מוערך ב-95 מיליון ₪

חב' "שבירו חולון" שהינה חברה מובילה בישראל בענף הזכוכית, נפתח לאחרונה מתחם למסגור ציורים, תמונות ויצירות אומנות.

במתחם יופעלו 2 מחלקות: למסגור תמונות ללקוחות פרטיים ולמסגור תמונות ויצירות אומנות למעצבים, אדריכלים, מוזיאונים וחברות הייטק.

יאיר שבירו מנכ"ל חב' "שבירו חולון" מציין שמתחם המסגור פרימיום מציעים ללקוחות כ-300 דגמים של מסגרות מאלומיניום מ-3 סוגי עץ ומפי.וי. סי ב-2 אופציות של זכוכיות: זכוכית רגילה וזכוכית אנטי ריפלקסית לסינון קרני אור. לעבודות מסגור גדולות השירות יכלול גם הובלה והתקנה. היקף המכירות של מסגרות בישראל בשנת 2015 מוערך ב-95 מיליון ₪.

בפתיחת מרכז המכירות המשודרג "שבירו חולון" המשתרע על שטח של 400 מ"ר ברח' הופיין פינת וייצמן בחולון השקיעו כ-1 מיליון ש"ח. לאחרונה סיים יאיר שבירו בניית "אקווריום" זכוכית עבור חדר התקשורת וה-VIP באיצטדיון הכדורגל של מכבי נתניה בנתניה.

ה"אקווריום" נבנה בהשקעה של כ-100,000 ש"ח והוא עשוי מעשרות מטרים רבועים של זכוכיות מיוחדות שניתן לצלם דרכן – הן שקופות ו"נקיות" במיוחד, עבות במיוחד (בעובי של כ-15 מ"מ) בטוחות ולא נשברות, עמידות בפני כל מזג אויר וחסינות לונדליזם.