כותרות אחרונות
Search

בר הבשר "אנטריקוטה" בראשון לציון – פסגת הטעם

בתמונות אשף הבשר מוריס אוחנה בפעולה
צילומים: אבי בר

שעת ערב מוקדמת, בר הבשר "אנטריקוטה" ברחוב הרצל 84 ראשון לציון  גדוש באורחים רעבים שיודעים למה הם שם ויודעים גם לספר על בשר בכלל ועל כריך האנטריקוט המדהים  שהם אכלו אי פעם בפרט, דבר  הגורם להם לחזור שוב ושוב לאותו המקום. אם לא די בכך, הרי שרשת מסעדות "אנטריקוטה" והסניף המקורי ברחוב הרצל חוגגים 5 שנים  ומזמינים אותכם להתענג על מנות הדגל, כולל בירה חינם, תפריט מחודש והגדלה חינם עד סוף אוגוסט 2015 !

 

 

 

אז אחרי עדות כזו לא נשארנו אדישים… נסענו עד ראשון לציון "הרחוקה" כדי לבדוק מה באמת קורה בבר הבשר "אנטריקוטה". דקות ספורות אחרי שהתיישבנו, הוגשה לנו כוס בירה צוננת ובעודנו יושבים על הבר החלו בני משפחת אוחנה, האב מוריס, האישה מירב והבת דנה, להכין לנגד עינינו המשתאות את מנת הדגל שלהם: כריך  אנטריקוט עסיסי המוגש בלחם פרנה יחיד ומיוחד במינו, המגיע בגדלים של 120/170/240 גרם  במחיר של 44/54/64 ש"ח. צריך לראות כדי להאמין איך שלושת בני המשפחה המופלאה הזאת עובדים כמו מכונה משומנת כשכל אחד יודע בדיוק מה תפקידו בכל שלב של הכנת מעדן האנטריקוט. ואכן כעבור מספר דקות הגישה לנו האם מירב את המנה שהיתה מרהיבה ביופייה וטעימה ברמות "מטורפות"…. 

 

בזכות הצלחת כריך האנטריקוט המוצלח שטעמנו, הגדילה משפחת אוחנה לעשות בגזרת ההמבורגר והגיעה לטעם משובח של קציצה העשויה מבשר אנטריקוט משובח הנטחן במקום ונותן פייט רציני לכריך האנטריקוט. גם את ההמבורגר טעמנו וטעמו היה טעם "גן עדן". את ההמבורגר תוכלו לקבל בגדלים של 180/250/350ׂ במחיר של 42/52/62 ₪ אפשרי עם ביצת עין מלמעלה. מלבד המנות המנצחות   הללו, תוכלו למצוא במסעדת "אנטריקוטה" סלט של עוף או אנטריקוט, מנת ילדים מבורגרים קטנים ותוספות מעל או בצד בשלל טעמים.

 

 

תוסיפו לזה חצר נעימה ומעוצבת, הנמצאת מאחורי המסעדה המאפשרת סגירת אירוע פרטי או סתם להעביר ערב על כריך ובירה עם המשפחה או בת הזוג וחברים. לסיכום: השהייה במסעדת "אנטריקוטה" בראשון לציון הייתה חוויה גסטרונומית נפלאה ומלאת טעמים וניחוחות, עם אווירה ביתית ושירות מעולה.

אנחנו נחזור לשם – ומה אתכם……..

ממש לפני שעזבנו קיבלנו ממוריס אוחנה בשורה משמחת: משפחת אוחנה החליטה להרחיב את משפחת "אנטריקוטה" והם פותחים סניף נוסף בשכונה הירוקה בכפר סבא. לנו נותר רק לברך שיהיה במזל טוב ובהצלחה.

 

 

 

רחוב הרצל 84 ראשון לציון טלפון להזמנות ולמשלוחים 03-9508730

 

בתאבון