כותרות אחרונות
Search

"בר אל" משיקה "לחם בניחוח כפרי" ללא גלוטן וטבעוני

חברת "בר אל", המתמחה בפיתוח וייצור מוצרים ללא גלוטן, מרחיבה את קטגוריית הלחמים ומשיקה פיתוח של לחם חדש – "לחם בניחוח כפרי" ללא גלוטן, המשלב קמח טף, עשיר בערכים תזונתיים, ומקנה לו את צבעו הכהה.

הלחם משלב קמח טף, הנחשב ל"מזון על" ועשיר בערכים תזונתיים

קמח הטף הינו דגן שמקורו באתיופיה ואריתריאה, אשר באמצעותו מכינים את הלחם האתיופי המסורתי – אינג'ירה. קמח טף נחשב ל"סופר-פוד" (מזון על). ב-100 גרם טף יש את כל 8 חומצות האמינו שהאדם זקוק להן, וכמות חלבון וסידן כמו ב-10 ביצים. כמו כן, הטף עשיר בסיבים תזונתיים, ויטמינים, ברזל, חלבון, מגנזיום וסידן, והוא קל לעיכול. בנוסף, הלחם משלב גם טחינה גולמית, העשירה בסידן וברזל.

עפרי בר-מאיר, מנהלת השיווק של החברה, מציינת כי החברה עובדת כל העת על פיתוחים וחידושים בתחום הללא גלוטן על מנת לתת פתרונות טובות וראויים לחולי הצליאק ולכל מי שמבקש להפחית בצריכת הגלוטן. הלחם החדש – לחם בניחוח כפרי, מספרת בר-מאיר, הגיע לאור בקשות מהשוק לייצר לחם גם ללא גלוטן וגם טבעוני.

הלחם מוצע פרוס, במשקל 500 גרם, ומלבד היותו ללא גלוטן, הוא גם ללא תוספת סוכר, ללא כולסטרול, ללא שומן טראנס, ללא לקטוז וקזאין וללא ביצים. כך שהוא מתאים גם לטבעונים. הלחם החדש מצטרף לסדרת מוצרי מאפה ללא גלוטן של בר-אל, בהם – מגוון לחמים, לחמניות, פיתות, ג'בטות, באגטים, לחם קל עם גרעיני צ'יה ועוד.

kechem cafri 1

צילום: בר אל

כשר פרווה בהשגחת הרב לנדא.

מחיר: כ-19 ש"ח לאריזה במשקל 500 גרם.

להשיג ברשת יינות ביתן, שופרסל (מחלקות GREEN), אושר עד ובבתי טבע ברחבי הארץ.

פרטים נוספים באתר הבית: www.BarelLife.co.il

חברת "בר-אל"
מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן במגוון קטגוריות, כגון – לחמים ומאפים, עוגות, עוגיות, קמחים, תערובות להכנה בבית (פנקייק, פסטה, עוגות ועוד). את המוצרים ניתן להשיג ברשתות מזון, בתי טבע, מסעדות, בתי קפה ועוד. המפעל פועל בסטנדרטיים גבוהים ביותר ועל פי תקני איכות של מכון התקנים הישראלי ובהם ISO9000, תקן HACCP ותקןGMP   של משרד הבריאות.