כותרות אחרונות
Search

בקרוב בישראל: חברת ביקונקט תחל לשווק בישראל את סדרת האוזניות Elite Sport של Jabra

בקרוב בישראל: חברת ביקונקט תחל לשווק בישראל את סדרת האוזניות Elite Sport של Jabra  

מדובר באוזניות True Wireless ללא חוטים המיועדות לספורטאים

 לראשונה בעולם מדידה של VO2 MAX המדד הטוב ביותר לקבוע כושרו של ספורטאי

האוזניות יושקו בתחילת 2017 בעלות של כ- 1000 שקלים

jabra-1

צילום: יח"צ

ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה והאביזרים תשיק את סדרות אוזניות Elite Sport של Jabra בתחילת 2017.

אוזניות ה- Elite Sport מותאמות במיוחד לספורטאים ומציגות ניתוח כושר מתקדם ואישי לכל משתמש בזכות חיישנים זעירים באוזניות המציגות דיוק של למעלה מ- 90%. ניתור הפעימות נעשה על ידי אפליקציית Sport Life Jabra (ניתנת להורדה ב-iTunes  ו- Google Play) ומתבססת על מדד ה- VO2 max היודע לקבוע את מדד הכושר הקרדיורספירטורי (Cardiorespiratory Fitness) של הספורטאי.

jabra-4

צילום: יח"צ

סדרת האוזניות האלחוטיות (True Wireless) עמידות בפני זיעה ומים, מעניקות שמע צלול עם 4 מיקרופונים עבור מעבר שיחות חכם דרך לחיצה על האוזניות ללא מגע בסמארטפון. בנוסף, האוזניות מאפשרות שמע רציף של מוזיקה לכ-3 שעות עם תוספת 6 שעות לטעינה ניידת המגיעה עם האוזניות. האוזניות קלות משקל ויודעות לסנן רעשי רקע חיצוניים מבלי להתפשר על העוצמה ואיכות הסאונד בשמיעת מוזיקה ובשיחות.

מדד ה- VO2 max מודד את הכמות המקסימלית של חמצן שהגוף שלנו יכול לנצל ביעילות במהלך פעילות גופנית והוא מיוצג ע"י מספר דו-ספרתי. התוצאה נקבעת לפי רמת הכושר וכן לפי הגיל והמגדר. ככל שהתוצאה גבוהה יותר כך הכושר, הסיבולת הארובית של הלב וכלי הדם טובים יותר.

jabra-3

צילום: יח"צ

מסקר שערכה החברה נמצא כי 77% מהמתאמנים מעדיפים להתאמן ללא חוטים ו- 69% מקשיבים באופן תדיר למוזיקה תוך כדי אימון.

האוזניות יושקו בתחילת 2017 בעלות של כ- 1000 שקלים ותינתן אחריות של מורחבת ל-3 שנים (ברישום באתר). ניתן להשיג באתר http://www.bconnect.co.il ובחנויות המובחרות.

סרטון המחשה