כותרות אחרונות
Search

בעלי קפה גרג חוגגים את פתיחת רשת המסעדות החדשה קיטשן בי גרג –Kitchen by greg מסעדת ביסטרו בשרית כשרה

בעלי קפה גרג חוגגים לרגל פתיחת  רשת המזון החדשה קיטשן בי גרג  –Kitchen by greg  מסעדת ביסטרו בשרית כשרה

ההשקעה במהלך  כ- 9.5 מיליון ₪

 

בעלי קפה גרג, יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, ערכו אמש  אירוע חגיגי לרגל פתיחת רשת חדשה תחת השם: קיטשן ביי גרג  – מסעדת ביסטרו בשרית כשרה.

צילום: אלעד גוטמן

האירוע נערך במתחם שרונה בתל-אביב, בסניף הדגל של הרשת, שניפתח במבנה  משומר מתקופה הטמפלרים. הסניף משתרע על כ- 350 מ"ר ומכיל שלוש קומות הכוללות: חצר עם פינות ישיבה,  בר אקטיבי, קומת מסעדה עם 100 מקומת ישיבה וקומה עליונה  בה יערכו אירועים פרטים לכמות של עד כ- 45 אנשים. 

האירוע החל במינגלינג וארוחת שף בניצוחו של נדב מרום, שחשף את התפריט החדש, הכולל  בין היתר: קרפצ'יו פילה בקר, אנטיפסטי, פטה כבד עוף עם ריבת בצל, סלט פרגיות ופטריות, נתחי אנטריקוט מיושן, אסדו נתח בשר צלעות, פרופיטרול  פחזניות, מוס שוקולד, שטרוייזל קקאו ודפי שוקלד, סורבה ממלכתי ועוד.  

בתמונה מימין: גלעד אלמוג – מבעלי קפה גרג, נדב מרום – השף הראשי של קבוצת גרג ואוהד ארנרייך – מנכ"ל קבוצת גרג – צילום: אלעד גוטמן

את האירוע פתח גלעד אלמוג מבעלי גרג שאמר: "השקענו בפתיחת הרשת החדשה 9 וחצי מילון ₪. אנו מתכננים השבוע לפתוח  במתחם G  ביבנה סניף על שטח של כ- 200 מ"ר  בהשקעה של כ 2 מיליון ₪, ובמתחם ביג בפורייה על שטח של כ 250 מ"ר,  בעלות פתיחה הנאמדת בכ – 2 מיליון שח.

לדברי אוהד ארנרייך מנכ"ל קבוצת גרג: "לאור הצלחה שהניב הסניף הראשון שניפתח לפני כ 10 חודשים בעיר חיפה, הוחלט על פתיחת רשת סניפים, בפריסה ארצית."

יאיר מלכה מבעלי גרג על רקע הסניף בחיפה – צילום: אלעד גוטמן