כותרות אחרונות
Search

בנק מרכנתיל מוביל במתן הלוואות לעסקים קטנים בערבות המדינה…..

בנק מרכנתיל  מוביל כיום במתן הלוואות לעסקים קטנים בערבות המדינה וחלקו המצטבר משוק זה הינו 27%

כבנק קהילתי בבנק מרכנתיל רואים חשיבות גבוהה בליווי עסקים קטנים ובינוניים. מדובר על פעילות המהווה חלק משמעותי בתעשייה, במסחר ובשירותים בארץ גם בפן היצרני וגם בפן של יצירת מקומות עבודה והעסקת עובדים. למעלה מ- 90% מהעסקים בישראל הינם עסקים קטנים ובינוניים אשר מייצרים למעלה ממחציתו של התוצר העסקי.

 

בנק מרכנתיל מציע כיום הלוואות לעסקים קטנים של עד 8% מגובה המחזור השנתי האחרון של העסק לתקופה של עד 5 שנים וכן, מציע מגוון הלוואות וביניהן: הלוואה לעסק בהקמה בסך עד 500,000 ₪,לעסק קטן עם מחזור הכנסות של עד 25 מיליון שקל מוצעת הלוואה עד לסך 2 מיליון ₪,ולעסקים בינוניים עם מחזור הכנסות של 25 מיליון ₪ עד 100 מיליון ₪ מציע הבנק הלוואה של עד 8 מיליון ₪.

צילום: מורג ביטן

דודי מימון סמנכ"ל בבנק מרכנתיל : "בנק מרכנתיל מוביל כיום במתן הלוואות לעסקים קטנים בערבות המדינה וחלקו המצטבר משוק זה הינו 27% ……."במהלך השנים העמיד בנק מרכנתיל הלוואות לעסקים קטנים בסך כולל של 3.3 מיליארד ₪…….."ההלוואות שבנק מרכנתיל מעניק לבעלי עסקים קטנים הינן בסכום מקסימלי של עד 8% מגובה המחזור השנתי של העסק"

 

 

בנוסף, הבנק מפעיל קרן בערבות המדינה ליזמים עולים חדשים ותושבים חוזרים אשר במסגרתה ניתן לקבל הלוואה עד לסך 150 אלף שקלים לתקופה של שש שנים עם גרייס לשנה.

 

דודי מימון מוסיף:"בבנק מרכנתיל קיימת מחלקה מקצועית ייעודית המטפלת בהלוואות לעסקים במסגרת קרנות בערבות המדינה".