כותרות אחרונות
Search

בנק הפועלים נבחר ל"בנק הטוב ביותר בישראל" לשנת 2017 על-ידי המגזין היוקרתי Global Finance זו השנה השישית ברציפות

 

בנק הפועלים נבחר ל"בנק הטוב ביותר בישראל" לשנת 2017 על-ידי המגזין היוקרתי Global Finance זו השנה השישית ברציפות

 

מנכ"ל בנק הפועלים אריק פינטו: "ההישג, הנזקף לזכות העובדים והמנהלים המוכשרים והמסורים של הבנק, מהווה הכרה בכך שלקוחות בנק הפועלים נהנים מרמת השירות האיכותית הגבוהה ביותר במערכת הבנקאות הישראלית."

 

תואר "הבנק הטוב ביותר בישראל לשנת 2017" הוענק לבנק הפועלים על ידי המגזין היוקרתי Global Finance, זו השנה השישית ברציפות.

 

ההכרזה על בחירת בנק הפועלים נעשתה במסגרת בחירת המגזין בבנקים הטובים ביותר מ-150 מדינות ברחבי העולם. הבחירה נעשתה ע"י צוות עורכי Global Finance, בהסתמך על בדיקות מקיפות והתייעצויות עם אנליסטים וממלאי תפקידים שונים במערכות הבנקאות והפיננסים.

 

בין הקריטריונים שנלקחו בחשבון בבחירה – גידול בהיקף הנכסים, רווחיות, התפשטות גיאוגרפית, קשרים אסטרטגיים, פיתוחים עסקיים חדשים וחדשנות במוצרים. לכך נוסף סקר שערך Global Finance בקרב קוראיו, שרובם בנקאים ומומחי פיננסים בכירים,  במטרה להגביר את מהימנות התוצאות ולחזק את תהליך בחירת הבנקים הטובים ביותר.

העורך והמו"ל של Global Finance, ג'וזף גי'אראפוטו, אמר: "פרס "הבנק הטוב ביותר" של Global Finance מוענק כדי לציין מוסדות פיננסיים המצטיינים בכך שהם נותנים ללקוחותיהם את השירות והמוצרים המתוכננים באופן שיהלום ביותר את צרכיהם והעדפותיהם".

 

מנכ"ל בנק הפועלים, אריק פינטו, אמר: "אנו גאים מאוד על הזכייה בתואר 'הבנק הטוב בישראל', זו השנה השישית ברציפות, מטעם המגזין רב היוקרה Global Finance. הפרס מהווה הכרה של גוף מקצועי מוביל בעולם בכך שלקוחות בנק הפועלים נהנים מרמת השירות הגבוהה ביותר במערכת הבנקאות הישראלית, וכי בנק הפועלים הוא המצטיין בישראל מבחינת הצלחתו להתאים את מוצריו ושירותים להעדפות לקוחותיו, יחד עם מאמץ מתמשך לחדשנות טכנולוגית המוסיפה ערך ללקוחותנו. אני מבקש להודות ל- Global Financeובעיקר לעובדים והמנהלים המוכשרים והמסורים של בנק הפועלים, שההישג נזקף לזכותם".

 

פרס "הבנק הטוב ביותר בישראל" יוענק בטקס חגיגי במסגרת הכנס השנתי של קרן המטבע הבינלאומית, המתוכנן להיערך בוושינגטון בחודש אוקטובר הקרוב.