כותרות אחרונות
Search

במתחם הקולנועי החדש של יס פלאנט בבאר שבע ייפתח השבוע

יס פלאנט באר שבע ייפתח השבוע

ההשקעה במהלך כ- 100 מיליון שקלים

במתחם הקולנועי החדש 18 אולמות, בהם אולם IMAX הדיגיטלי הגדול בישראל

רשת יס פלאנט ממשיכה להרחיב את פריסתה בישראל ותפתח השבוע את הקומפלקס החדש של הרשת בבירת הנגב. יס פלאנט יהווה חלק ממתחם ישפרו פלאנט הממוקם בכניסה הדרומית לעיר. במתחם 2,500 מקומות חנייה ללא תשלום לנוחות קהל המבקרים.

מתחם הקולנוע החדש משתרע על שטח של כ-8,000 מ"ר בקומה השנייה של ישפרו פלאנט וכולל 18 אולמות קולנוע, ביניהם אולם cal IMAX דיגיטלי הגדול בישראל לחוויית צפייה אולטימטיבית, אולם 4DX  – קולנוע ב-4 ממדים, 2 אולמות VIP עם טרקלין נפרד המציע ארוחת ערב יוקרתית ומזנון קולנוע חופשי וללא הגבלה, ואולם דולבי אטמוס (Dolby Atmos) המציע חוויית סאונד תלת ממד עוצמתית.

yesplanet 2

מתחם הקולנוע יקדים בחודש את הפתיחה הרשמית של מתחם ישפרו פלאנט שיכלול אזורי מסחר, מסעדות ובתי קפה להשלמת הבילוי.

מוקי גרידינגר מנכ"ל יס פלאנט מציין "אנו גאים לפתוח את מתחם יס פלאנט החמישי בישראל בבאר שבע. כפי ששמנו לנו למטרה במתחמי הקולנוע של הרשת בראשון לציון, ירושלים, רמת גן וחיפה, אנו מחויבים להעניק ללקוחותינו את חוויית הקולנוע הטובה ביותר המוצעת כיום לצופים ברחבי העולם". כחלק מרשת בתי הקולנוע השנייה בגודלה באירופה, יס פלאנט מייצגת כיום את חזית הטכנולוגיה העולמית גם בישראל ואנו נאמנים לכך שבמתחמי יס פלאנט לא רק בוחרים איזה סרט לראות אלא גם בוחרים איך לראות אותו."

yesplanet 1 

קבוצת תיאטראות ישראל הנה ממפעילות הקולנוע הוותיקות בעולם החל משנת ב- 1929. כיום הקבוצה הינה הרשת השנייה בגודלה באירופה, עם 2,049 מסכים, 222 בתי קולנוע ב- 9 מדינות. הזרוע הישראלית של החברה הנה המובילה בענף הקולנוע בישראל ומפעילה 10 בתי קולנוע ברחבי הארץ תחת המותגים "יס פלאנט" ו"רב חן". בימים אלו נפתח קולנוע יס פלאנט באר שבע, שמצטרף ליס פלאנט ירושלים במתחם שרובר לתרבות, שנפתח בקיץ האחרון, יס פלאנט ראשון לציון, חיפה ואיילון ולרשת רב חן הוותיקה. בהמשך צפוי להיפתח יס פלאנט נוסף במתחם מול זיכרון יעקב.