כותרות אחרונות
Search

בית הקפה הירושלמי "בן עמי המושבה" חוגג 7 שנים ואתם נהנים מתפריט חדש

בית הקפה הירושלמי 'בן עמי המושבה' חוגג 7 שנים

לרגל החגיגות הושקו תפריטים חדשים בניצוחו של השף שמיל הולנד

 

בית- הקפה הירושלמי 'בן עמי המושבה', בבעלותם של דוד אלירז ונתן שדה חוגג בימים אלו שבע שנים להקמתו. לרגל החגיגות, התחדש בית הקפה בשני תפריטים חדשים, עשירים ומגוונים, אחד מהם נטול גלוטן, עליהם אמון היועץ הקולינרי של המסעדה, האגדה הירושלמית, שף שמיל הולנד.

על ביצוע התפריט אמון שף איתמר עמוס, בעל ניסיון של עשר שנים בתחום הקולינריה, בין היתר היה איתמר עמוס סו- שף במסעדת אורכה של רושפלד ואף עבד עם השף משה יוחננוף ב"הטרקלין".

 

צלם: דעאל סבטייה

בית הקפה משתרע על פני כ- 120 מ"ר במתחם המעוצב באווירה ביתית ומכיל כ- 120 מקומות ישיבה ובנוסף 15 מקומות ישיבה בחוץ. התפריטים החדשים ב'בן עמי המושבה' מורכבים ממנות חלביות, מנות צמחוניות ואף מנות טבעוניות וללא גלוטן. כל המנות ב'בן עמי המושבה' מורכבות מחומרי הגלם המשובחים והטריים ביותר בשוק. רוב המנות מיוצרות במקום באותו יום, כאשר ההקפדה במטבח היא על רמת טריות גבוהה במיוחד.

 

 

בתפריט החדש תוכלו למצוא מנות ייחודיות כמו ארוחת בוקר סקנדינבית המוגשת עם שוט וודקה (66 שקלים), סלט ניסואז עם סטייק טונה על הפלנצ'ה (72 שקלים), מג'דרת פריקה מחיטה שבורה מעושנת (58 שקלים), מזרח ומערב- מנת אסייתית של נתחי סלמון עם אטריות אורז, חלב קוקוס, קשיו, ג'ינג'ר ופלפל אדום קלוי (76 שקלים), מיקס אורז אדום ומלא (58 שקלים), קרעפלך עם בצל מקורמל ושמנת (64 שקלים) פרנץ' טוסט מחלת בריוש עם שמנת חמוצה, מייפל ופירות העונה (49 שקלים).

 

לטבעוניים, פיתח שמיל מנות ייחודיות וטעימות במיוחד ביניהן ארוחת בוקר טבעונית מפנקת עם חביתת זרעי צ'יה (59 שקלים), סלט ניסואז טבעוני עם אצות ים וקונפי ארטישוק (72 שקלים), אורז פרא ואספרגוס (59 שקלים) ועוד.

טארט תרד – צלם: דעאל סבטייה

בנוסף, הרכיב שמיל הולנד עבור בית הקפה תפריט עשיר של מגוון מנות נטולות גלוטן ביניהן: פולנטת תירס עם מגוון גבינות וביצת עין (58 שקלים), שקשוקת תרד (64 שקלים), דגים טריים מהים (98 שקלים) ומגוון סלטים וכריכים מקמח ללא גלוטן.

 

בבית הקפה תמצאו גם שלל קינוחים, עוגות, עוגיות ומאפים, עם ובלי גלוטן של מאפיית "בן עמי", ביניהם: קרוסטיני פירות (46 שקלים), נפוליאון, עוגיות מקרון, עוגות מוס,  קרמשניט (36 שקלים), פאי לימון על בסיס חלב סויה (32 שקלים), תענוג שוקולד ללא קמח (36 שקלים), מאפים צרפתיים על בסיס בצק עלים, חלות בריוש,

סלט ניסואז עם נתח טונה – צלם: דעאל סבטייה

בנוסף, מדי סוף שבוע, אופה הקונדיטור משה פלמר מגוון עוגות שמרים בטעמי שוקולד, גבינה , וקינמון, שטרודל תפוחים וינאי- עם או בלי סוכר וחלות שבת ללא גלוטן.

קפה בן עמי המושבה, עמק רפאים 38,

טלפון-02-6510070
שעות פעילות: 07:00-23:30 'ימי ו' וערבי חג: 07:00-14:00

http://80084608.rest.co.il/

קצת על 'בן עמי המושבה':

קפה 'בן עמי המושבה', כשר למהדרין, שוכן ברחוב עמק רפאים במושבה הגרמנית בירושלים ומציע אווירה של בית קפה ירושלמי בניחוח פריזאי, לצד אוכל ביתי משובח ממוצרים טריים המיוצרים במקום על בסיס יום יומי. במקום קיים תפריט מגוון של ארוחות בוקר יצירתיות ומפתיעות לצד ארוחות צהריים, ערב, נשנושים וכמובן קפה משובח לצד מבחר מוצרי קונדיטוריה מעולים. את התפריט של בית הקפה בנה בפתיחת המקום השף שמיל הולנד, והיום, לכבוד חגיגות 7 שנים למקום, חזר שמיל והרכיב תפריט חדש ומרענן של מגוון מנות המשלבות את המטבח היהודי – מזרח אירופאי.